Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (54)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:12

643

0

308



Sex and the City in dé chinees (54)

Sabine pov;
Het is al laat zodra ik mijn ogen open. Een maand geleden is het gebeurt, een paar dagen zijn we terug gegaan, per bus, naar huis, ons huis in Duitsland.
Iedereen gewoon naar hun eigen huis, nou ja, alleen de jongens niet, die zijn nog even naar hun ouders gegaan, om bij te komen.
Ik noem het een echt een wonder dat we er zo zijn af gekomen.
Ik sta op en loop naar beneden. Iedereen is al weer weg.
Er staat wat te eten voor mij in de keuken, ik eet het snel op en ga daarna naar de badkamer.
Ik bekijk de plekken die ik er aan over gehouden heb, littekens enkel.
Ik laat het bad vollopen met warm water.
Ik loop nog naar de kamer van Faye, ik zie dat Faye inmiddels ook wakker is.
Ik weet niet hoe wat ik zonder Faye moet doen. Ik glimlach en til haar uit haar bedje. ‘Kom mama en jij gaan eens even lekker in bad’ zeg ik met een glimlach en ik loop met haar naar de badkamer.
Voorzichtig doe ik haar pyjama uit en zet ik haar in bad. Daarna ga ik zelf bij haar erin zitten.
Ik zit nog maar net als de bel ineens gaat.
Ik zucht en stap uit het bad, zou ik Faye alleen kunnen laten, nee laat ik dat maar niet doen. Ik droog haar snel af en doe haar snel een jurkje aan. Zelf stap ik in een badjas.
De badjas knoop ik goed dicht, dan loop ik mar Faye op mijn arm naar beneden.
Ik doe de deur open, zodra ik zie wie er staat gooi ik hem weer dicht. ‘Ga weg!’ roep ik.
‘Aah kom op, doe open’ klinkt het.
Ik zäk met Faye op de grond, en zeg niks terug. Hij gaat vanzelf weg.
Trillend sta ik op.
Met een trillende hand doe ik de deur open. ‘Wat?’ vraag ik zacht. ‘Ik wil praten’ zegt Josh. ‘En ik niet, ik heb het druk’ zeg ik, op de een of andere manier voel ik me veiliger met Faye bij mij.
‘Waarmee?’ vraagt hij, ik zucht onhoorbaar. ‘Gaat jou niks aan, ik heb dingen te doen, dingen die belangrijk voor mij zijn’ zeg ik ‘dus als je het niet erg vind’. ‘Vind ik wel, ik vind dat we moeten praten’ zegt Josh snel. Ik leun op mijn andere been. ‘Ik niet, dag Josh’ zeg ik en ik doe de deur weer dicht.
Ik laat mijn ingehouden adem ontsnappen. Ik loop snel naar boven.
Ik denk niet dat ik me nog zou kunnen ontspannen. ‘Mm, dan maar even douchen met z’n tweeën’ zeg ik en ik trek Faye haar jurkje weer uit.
Ik laat het bad leeglopen, ook al zat er nog niet zo veel in.
Ik zet Faye even in het bad terwijl ik mijzelf uit de badjas wurm.
Snel douche ik even samen met Faye en kleden we ons aan.
We zitten nog maar net beneden als de bel gaat. Ik zet Faye in de box en loop zelf langzaam naar de deur.
Met een trillende hand, bang dat Josh daar nog staat doe ik de deur open.
Als ik zie dat Bill en Simone daar staan laat ik mijn ingehouden adem ontsnappen.
‘Kom binnen’ zeg ik en ik doe de deur verder open. ‘Was je bang?’ vraagt Bill nadat hij mij een zoen heeft gegeven.
‘Hoezo?’ vraag ik, ik sluit de deur. ‘Nou je keek zo angstig’ zegt Bill, ik glimlach een beetje. ‘Ehm, tja, laten we zeggen dat Josh net voor de deur stond’ zeg ik zacht.
Simone gaat zitten, ze kijkt ons vragend aan.
‘Wat moest hij hier?’ vraagt Bill. ‘Praten, zegt die’ zeg ik ‘ga maar zitten hoor’. Bill gaat zitten. Ik ga naast Simone zitten, naast de box.
‘Hoelang is dat geleden?’ vraagt Bill, ik merk dat hij een beetje boos aan het worden is. ‘Bill maak je geen zorgen, zorg alleen maar dat jij nou gewoon goed beter wordt’ zeg ik en merk dat Bill zucht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.