Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (55)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:13

636

0

234



Sex and the City in dé chinees (55)

‘Sabine, ik ben al zo goed als beter, maak je geen zorgen’ zeg hij maar ik schud mijn hoofd.
‘Kom op, jij weet net zo goed als ik, dat zoiets niet zo 1 2 3 klaar is’ zegt ik en Bill zucht weer. ‘Sabine, dat weet ik wel, maar….ach laat ook maar, laten we nou maar iets leuks gaan doen’ zeg ik en Bill knikt.
‘Oke, waar gaan jullie heen’ valt Simone in, ik kijk Bill glimlachend aan. ‘Het winkelcentrum’ zeggen we tegelijk. We beginnen te lachen.
‘Was te verwachten’ lacht Simone, we staan op.
Ik pak de buggy voor Faye en een tas voor mijn spullen.
Ik ga samen met Bill en Faye achterin de auto zitten terwijl Simone ons weg brengt.
Bill slaat zijn arm om mij heen en ik heb Faye op mijn schoot.
Het voelt veilig maar ook weer niet, het lijkt net alsof we weer in het vliegtuig zitten.
Ik knijp mijn ogen dicht om er niet aan te denken, het is niet waar! We zitten veilig in de auto bij Simone!
Bill merkt het en drukt mij voorzichtig tegen hem aan. ‘Het komt wel goed, rustig maar’ sust hij, ik knik voorzichtig.
Gelukkig zijn we snel in het centrum en stappen we uit.
‘Dankje’ zeggen Bill en ik in koor, Simone knikt en rijd weer weg zodra we de spullen gepakt hebben.
Ik zet Faye in de buggy en loop samen met Bill door het centrum.
Het is rustig, bijna iedereen moet nog naar school, er zijn alleen wat oudere mensen.
We lopen langs een winkeltje met babykleding, ik pak Bill’s arm en sleur hem samen met Faye mee naar binnen.
‘Wat wil je hier?’ vraagt hij lachend. ‘Iets voor Faye zoeken’ zeg ik vrolijk en ik kijk bij de jurkjes.
Ik heb het ene na het andere in mijn hand. Uiteindelijk koop ik er twee.
Bill kijkt mij met een grote glimlach aan. ‘Ja wat nou’ lach ik en we lopen de winkel weer uit.
Bill slaat zijn arm om mijn heen, langzaam lopen we door het centrum.
‘Aaah Sabine!’ wordt er ineens hard gegild. Ik kijk achter me.
Daisy komt naar mij toe gerent, achter haar rent een jongen.
Daisy geeft mij voorzichtig een knuffel. ‘Oo ik ben best blij dat alles goed met je is’ zegt ze, ik glimlach een beetje.
‘Josh ga weg!’ roep ik als ik zie dat het Josh is die achter Daisy aan rende.
‘Hoezo moet Josh weg, hij is zo sweet’ zegt Daisy en ze gaat naast hem staan. ‘Hij doet je echt niks hoor’ zegt ze. Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik merk dat ik wit weg trek.
‘Wat ga je doen als zij een keer een avond bij iemand anders is, het zelfde als wat je bij mij deed’ schreeuw ik, Daisy kijkt me raar aan.
Schuldig kijkt Josh naar de grond. ‘Sabine waar heb je het over?’ vraagt Daisy ongeduldig.
‘Oo dat leg ik graag even uit’ zeg ik en ik kijk kwaad naar Josh.
‘Kom op, Sabine, dit kan je niet menen’ zegt hij ‘oo echt wel, ik heb Daisy misschien een tijd niet gezien, maar ik vind het zielig als jij het zelfde bij haar doet als bij mij’ zeg ik boos tegen hem.
‘Nou ik was ehm na het opnemen even met Bill wat wezen drinken en heb Bill daarna naar het hotel gebracht’ zeg ik. ‘Sabine kappen!’ roept Josh, ik schud mijn hoofd.
‘Toen ik terug kwam was hij eerst weg, het hele huis was leeg en alleen Faye was er, en toen hij er eindelijk was sloeg hij’ zeg ik, ik blijf Josh kwaad aan krijgen.
Ik zie dat Daisy schrikt.
‘Hoe kun je!’ roept Daisy en ze duwt Josh weg. ‘Je gelooft haar wel en mij niet?’ vraagt hij ‘natuurlijk’ roept Daisy.
Met gebogen hoofd loop Josh weg.
Eigenlijk voel ik me een beetje schuldig nu
‘Ik heb dorst’ valt Bill ons in. We beginnen te lachen en lopen naar een terrasje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.