Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (56)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:13

639

0

300



Sex and the City in dé chinees (56)

We zitten op een terrasje als ik ineens Tsuki zie lopen, ze loopt met een gebogen hoof en een grote tas over haar schouders.
‘Wacht even’ zeg ik, ik sta op en ren naar Tsuki toe.
‘Sweety wat is er?’ vraag ik, ze draait zich om en kijkt mij met betraande ogen aan.
Ze begint te snikken en kan geen woord uitbrengen.
‘Iiik….ik….ben…me huis uitgezet’ snikt ze. Ik sla mijn arm om haar heen. ‘Kom maar’ zeg ik en ik neem haar mee naar ons tafeltje.
‘Ehm Bill, Daisy, dit is Tsuki, ze zou bij ons in de serie komen, en zat ook in het vliegtuig toen het gebeurde’ leg ik uit, ze knikken.
‘En ehm…mag ik het zeggen?’ vraag ik en Tsuki knikt.
‘Ze is zeg maar, haar huis uit gezet’ zeg ik wat zachter. ‘Oo maar dan kan ze wel met ons mee’ zegt Bill meteen, Tsuki glimlacht een beetje.
‘Het is wel goed hoor, ik red me wel’ zegt ze. Samen met Bill schud ik mijn hoofd. ‘Je kan echt wel met mij en Faye mee hoor’ zeg ik. Tsuki kijkt mij een beetje schuldig aan. Alsof ze ons niet tot last wil zijn.
‘Je bent ons echt niet tot last hoor’ zeg ik.
Tsuki glimlacht weer. ‘Kan ik iets van drinken ofzo voor je kopen?’ vraagt Bill maar Tsuki schudt haar hoofd.

Inmiddels zijn we thuis en maak ik samen met Tsuki een bed voor haar op.
‘Waarom ben je zo stil?’ vraag ik, en Tsuki haalt haar schouders op. ‘Waarschijnlijk omdat……nee laat maar’ zegt ze en ik trek een wenkbrauw op.
‘Je kan het echt wel zeggen hoor’ zeg ik en ik doe een kussen in een kussen sloop.
‘Nee laat maar, is nogal stöm’ zegt ze.
We lopen samen naar beneden, waar Bill met Faye op zijn schoot zit.
‘Simone komt mij zo halen’ zegt Bill en we knikken.
‘Willen jullie misschien nog wat drinken?’ vraag ik, iedereen schudt zijn hoofd.
Ik laat mij in mijn stoel vallen.
Al snel is Simone er en neem ik afscheid van Bill. ‘We bellen wel weer’ zegt Bill en ik knik, we geven elkaar een zoen en dan loopt hij naar de auto.
Ik kijk de auto net zo lang na tot hij de straat uit is, zodra hij de hoek om rijdt loop ik weer naar binnen.
‘Ik breng Faye even naar bed hoor’ zeg ik en Tsuki knik. Ik til Faye op en loop met haar naar boven.
Ik doe haar haar pyjama aan en leg haar in haar bedje. ‘Slaap lekker schatje’ zeg ik en ik geef haar een zoen. Dan loop ik weer naar beneden.
Tsuki is op de bank gaan zitten, ik ga tegen over haar zitten.
‘Wat wou je nou zeggen?’ vraag ik, Tsuki zegt niks, ze kijkt alleen maar voor zich uit.
‘Ik…ehm…weet eigenlijk niet hoe ik het zeggen moet’ zegt ze en ze laat haar hoofd hangen.
Ik sta op en ga naast haar zitten. ‘Nou probeer het maar’ zeg ik zacht ik en ik sla mijn arm om haar heen.
‘Nou, dan zal ik maar beginnen bij het begin’ zegt ze en ze gaat weer rechtop zitten.
‘Ik heb een tweelingzusje, ze is echt heel erg sweet, alleen niet zo lang geleden zijn we er achter gekomen dat ze toch niet mijn zusje is’ zegt Tsuki, het laatste heel zacht.
Ik kijk haar aan, wat bedoelt ze toch.
‘Wacht op welke dag ben je jarig?’ vraagt ze ineens ’25 september’ zeg ik en ik blijf haar aankijken, ze zucht. ‘Wij ook’.
‘De doctoren hebben een fout gemaakt, ze hebben haar met een ander meisje verwisseld, vandaar ook dat we niet op elkaar lijken’ zegt ze, wat bedoelt ze toch?
‘Samen met Suki, ja zo heet ze, proberen we de gene te vinden die dan wel mijn zusje is, de gene die bij de ouders van Suki woont’ zegt ze, ze kijkt weer naar de grond. ‘En ik..ehm denk zeg maar dat ehm jij dat bent’ zegt ze zacht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.