Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (60)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:15

597

0

271



Sex and the City in dé chinees (60)

‘Fijne verjaardag!’ roepen Bill en Gustav tegelijk. Ik open mijn ogen. Bill staat met zijn gezicht naar mijn kant en Gustav staat met zijn rug naar mij, met zijn gezicht naar Tsuki.
Ik ga rechtop staan en geeft Bill een zoen. ‘Gefeliciteerd’ zegt hij ‘je bent nu echt twintig’ zegt hij.
‘Mama gefeliciteerd’ roept Faye vanaf de gang, op de gang staan DeeDee, Tom en Georg. Ik til Faye op. ‘Dankje meisie’ zeg ik en ik druk een kus op haar voorhoofd.
‘En wij dan?’ vraagt DeeDee lachend.
Ik geef elk van hun een zoen en een knuffel zodra ze me gefeliciteerd hebben. Even later volgt Tsuki mijn voorbeeld.
‘Nu gaan we Suki bellen’ roepen we in koor. Ik geef Faye aan Bill en ren samen met Tsuki naar de telefoon.
Tsuki tikt snel het nummer van Suki in en zet hem op luidspreker.
‘Met Suki’ klinkt het moe aan de telefoon. ‘Gefeliciteerd!’ roepen we in koor. ‘Aaah jullie ook!’ roept Suki meteen niet moe meer. We beginnen te lachen.
‘Het zal ook niet zo zijn’ zegt Tom.
Tsuki pakt het kussen van haar bed en gooit hem naar Tom’s hoofd.
‘Mama ik mag toch bijna naar school’ klinkt de stem van Faye. Ik draai me om en loop naar Faye.
‘Inderdaad, volgende week mag jij naar school’ zeg ik met een glimlach. Volgende week al, dit is voorlopig waarschijnlijk de laatste keer dat we met z’n allen in een hotel zijn, ik zucht zachtjes. Morgen gaan we al weer terug met het vliegtuig.
‘En nu gaan we ontbijten’ roept Georg. ‘Je hoort het Suki, we gaan ontbijten’ lacht Tsuki ‘ja inderdaad, eet smakelijk, en ik bel jullie nog wel’ zegt ze en we hangen op.
Ik schiet snel in een jurkje, Tsuki doet het zelfde en dan lopen we met de anderen - die al aangekleed zij - naar de eetzaal.
We gaan aan de gereserveerde tafel zitten, waar ook al wat drinken staat.
‘En dan kom ik bij allemaal leuke kindjes in de klas he papa?’ vraagt Faye en Bill glimlacht. ‘Inderdaad’ zegt Bill en hij schenkt wat drinken in.
‘Ja en nu ga ik eten ook’ zegt Georg, hij staat al weer op en loopt met grote passen weg.
‘Kom Faye wij gaan ook wat eten’ zeg ik, ik sta ook op en pak Faye haar hand.
We lopen naar de grote tafel waar allemaal brood staat. Ik pak twee borden, wat brood voor Faye, natuurlijk met beleg, en voor mezelf wat yoghurt.
‘Neem jij je eigen bord mee?’ vraag ik aan Faye ze knikt en ik geef haar het bord. Vrolijk loopt ze naar de tafel.
Eigenlijk is het raar om haar zo te zien, dat kleine meisje van een paar jaar geleden, nu al zo groot. Ik glimlach en loop achter haar aan naar de tafel.
‘Kijk papa ik heb kaas op mijn brood’ zegt Faye trots tegen Bill. Een paar jaar geleden schrok ik dat Faye Bill papa noemde, nu is het meer dan normaal.
‘Goed zo, kom maar, dan smeer ik het even voor je’ zegt Bill en hij pakt het bord van Faye om haar brood te smeren.
‘Ach Bill wat doe je toch weer papa achtig’ lacht Tom ‘jaloers?’ vragen Bill en ik tegelijk. We glimlachen. ‘Het perfecte koppel’ zegt Georg en hij rolt met zijn ogen.
‘Rustig maar, we zijn echt niet perfect hoor’ lach ik, Georg zucht. ‘Echt wel’ hoor ik hem zachtjes zeggen.
Ik duw zachtjes tegen zijn schouder aan. ‘Auw dat deed zeer’ zegt hij ‘ach man ik raakte amper’ zeg ik ‘inderdaad’ valt Faye in, ik begin te lachen.
‘Gaan we nou net zo worden als je moeder?’ vraagt Georg, tegelijk met Faye knik ik, Georg zucht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.