Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (61)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:15

573

0

229



Sex and the City in dé chinees (61)

‘Geweldig, hebben we er twee’ zegt hij en hij rolt met zijn ogen.
‘Hier je brood’ zegt Bill en hij schuift het bord weer naar Faye die meteen begint te eten.
‘Ik heb geen hagelslag’ zeg ik tegen mezelf ik en sta weer op, ik loop naar het beleg en haar drie van die kleine pakjes hagelslag.
‘Dat jij dat kan eten’ zegt Bill en hij trekt een vies gezicht.
‘Hapje?’ vraag ik zodra de hagelslag door mijn yoghurt zit. ‘Echt niet!’ roept Bill, ik begin te lachen.
Ik eet snel mijn eten op en kijk naar Faye die nog met haar brood bezig is.
‘Kom op liefje, beetje door eten, we moeten nog inpakken’ zeg ik ze knikt.
Snel eet ze het brood op.
‘En dan nu inpakken, maar eerst nog even winkelen’ zegt ze met een engel glimlach, Bill begint te lachen. ‘Ze lijkt op haar moeder’ zegt hij ‘pfft op jou zal je bedoelen’ lach ik.
‘Ik lijk op papa en mama’ zegt Faye vrolijk, meteen kijken Bill en ik elkaar stil aan.
Faye kijkt ons vragend aan. ‘Wat is er?’ vraagt ze ‘niks hoor’ zeggen Bill en ik tegelijk met een klein glimlachje.
‘Kom we gaan je tandjes poetsen’ zeg ik en ik staop, Faye staat ook op en loopt met mij mee.
Is het wel goed om te zeggen dat Bill haar vader is? In elk geval kan ik haar nu niet zeggen dat Bill haar vader niet is, misschien als ze ouder is.
Vrolijk loop Faye over de trappen naar de kamer, dan naar de badkamer en gaat ze zelf haar tandjes poetsen.
Ik ga naast haar staan en poets mijn tanden.
‘Op wie lijk ik nou het meest?’ vraagt Faye als we door de straten lopen. ‘Op mij’ zeg ik met een glimlach.
Behalve dat er een paar foto’s gemaakt worden, en wat vragen gesteld is het rustig.
Faye is er al helemaal aan gewend.
‘Mama, ik ben moe’ zegt ze, ik glimlach en ik til haar op. ‘Dan gaan we terug naar het hotel’ zeg ik en ik druk een zoen op haar voorhoofd, net op dat moment een flits, ik let er niet op en draai me om, met Faye op mijn arm.
We lopen terug naar het hotel terwijl we gevolgd worden door de camera’s, als ze merken dat we toch niet omdraaien lopen ze weer, maar ja daar hebben we toch niks meer aan, aangezien we toch al bij het hotel zijn

‘Dit is de laatste’ zeg ik als ik de laatste koffer aan de vrouw achter de balie geef. Ze glimlacht nog steeds. ‘Jullie kunnen meteen het vliegtuig in’ zegt ze, we knikken en lopen naar de juiste poort.
Zonder verder gedoe komen we in het vliegtuig.
Ik probeer niet te laten merken dat ik het eigenlijk nog steeds eng vind om in het vliegtuig te zitten.
Bill zit naast mij en we hebben elkaars hand vast, als het vliegtuig op stijgt houden we, en allebei een oog op Faye en houden we elkaars handen stevig vast.
‘Leuk het vliegen’ zegt Faye die vrolijk naar buiten kijkt via het raam.
Ik glimlach een beetje. ‘Ja he’ zegt Bill met een glimlach, terwijl ik zeker weet dat hij het nu helemaal niet zo heel erg leuk vind.
Ik kijk hem aan, ik glimlach zelf ook. ‘Komt wel goed’ fluistert hij, ik knik. Faye legt haar handen op het raam en drukt haar neus er tegen aan.
‘Kijk mama, wolken’ zegt ze, ik knik.
Ik sluit mijn ogen en val langzaam in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.