Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (62)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 23:16

786

0

277



Sex and the City in dé chinees (62)

Ik open mijn ogen weer omdat ik merk dat Bill en mijn oor loopt de praten. ‘Huh wat is er?’ vraag ik, ik kijk naast me. Bill kijkt mij met een grote glimlach aan. ‘We zijn geland’ zegt hij en hij maakt mijn en zijn gordel los. Faye maakt snel haar eigen los en springt van haar stoel.
‘Wacht je wel even op ons’ vraagt Bill als Faye het vliegtuig uit wil lopen, ze knikt en gaat naar een glimlachende stewardess staan.
Met z’n drieën lopen we het vliegtuig uit, bij de bagageband zien we de anderen moe uit hun ogen kijken.
Ik pak een karretje voor onze koffers en leg ze er samen met Bill op. Moe duwen we het karretje vooruit.
Buiten is het helemaal donker, het is hier midden in de nacht, de enige mensen die nu over straat lopen zijn de mensen die uit het vliegtuig gekomen zijn.
Het zwarte busje staat op ons te wachten, nou eigenlijk twee zwarte busjes, een busje voor Georg, Gustav en Tsuki, en een busje voor Tom, DeeDee, Bill Faye en mij.
‘Tot volgende week’ zeg ik met een vermoeide glimlach, Georg, Gustav en Tsuki knikken en daarna stappen ze het busje in.
Ook wij stappen het busje in. Ik leg mijn hoofd op Bill’s schouder en sluit mijn ogen weer. ‘We gaan toch niet weer slapen he’ lacht DeeDee en ze prikt in mijn zij.
‘Eeh’ kreun ik, ik ben veel te moe. ‘Ik val meteen in slaap zo meteen thuis’ zeg ik.
Bill slaat zijn arm om mij heen. ‘We zijn zo thuis, dan kan je meteen naar bed’ fluistert hij, ik schud mijn hoofd. ‘Faye naar bed brengen’ zeg ik zacht ‘doe ik wel’ zegt Bill en hij drukt een zoen op mijn haar.

‘Mama, mama, opstaan toe nou!’ hoor ik Faye roepen, ik draai mij moe om. ‘Kom op Faye, laat mij nou slapen, ik ben moe’ zeg ik.
Ik merk dat Faye op het bed klimt en naast mij komt liggen. ‘Maar papa is ook al uit bed, en we gaan uitpakken, en dan in de tuin zitten drinken, en nog in het zwembad zwemmen’ roept Faye vrolijk.
Ik ga langzaam omhoog en open mijn ogen. Ik trek Faye bij mij op schoot en glimlach.
‘Maar dan gaan we nu eerst eten, ons aankleden en dan in de tuin zitten’ zeg ik, Faye knikt.
Ze pakt mijn hand en trekt mij van bed, waarnaar ze mij mee naar beneden trekt.
‘Goedemorgen mevrouw, wilt U iets eten?’ vraagt Olivia. Olivia is de werkster hier in huis, ze is al wat ouder, ongeveer zestig, en ze wil graag voor iedereen zorgen.
Ik knik. ‘Graag’ zeg ik met een glimlacht. Ik heb mijn woorden net uitgesproken als Faye mij al weer mee trekt naar de eetkamer.
Ze duwt mij op mijn stoel en gaat tegen over mij zitten.
Olivia zet een schaaltje voor mij neer. ‘Dankje’ zeg ik zodra ze het beleg op de tafel zet.
Ze knikt, glimlacht en loopt weer weg.
Faye zit met een grote grijns tegen over mij als ik de hagelslag in mijn yoghurt gooi.
Ik haal de laatste lepel uit mijn bakje en meteen pakt Faye mijn schaaltje. ‘Kan je hem niet even laten staan?’ vraag ik en Faye schudt haar hoofd.
‘We gingen toch zwemmen mama’ zegt Faye, ik glimlach. ‘Ja mama, we gingen zwemmen’ hoor ik Bill achter me zeggen.
Ik draai me om, Bill staat met de krant in zijn handen, zijn haren zijn nog nat van het douchen.
Bill loopt naar mij toe en geeft mij een zoen waarnaar ik meteen de krant afpak. ‘Ja we gaan zwemmen hoor, maar jij gaat mee’ zeg ik tegen Bill en hij begint te lachen.
Hij duwt mij richting de trap. ‘Aan die bikini en het zwembad in’ lacht hij en ik ren de trap op, gevolgd door Bill en Faye.
Snel trek ik mijn bikini aan en Bill zijn zwembroek.
Ik help Faye ook even met haar badpak en daarna gaan we met z’n allen in de zon, bij het zwembad zitten.
Olivia geeft ons wat drankjes en Faye springt meteen in het water.
Een paar drankjes en uur later loop ik het huis weer in. Mijn lange bruine hangt in slierten langs mijn hoofd, ik pak een borstel en ga er snel doorheen.
Ik pak mijn laptop van de tafel en loop weer naar buiten.
Faye springt net samen met Bill het water in.
Ik glimlach en ga weer op de stoel zitten. Ik leg een droge handdoek op mijn benen en open mijn laptop.
Ik open internet, limewire en open een word document.
Oke, daar gaan we weer, voor het eerst in lange tijd gaan we weer typen, wacht eerst mijn e-mail bekijken.
Snel ga ik naar de site voor mijn e-mail en open ik de eerste


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.