Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (64)

Sex and the City in dé chinees

14 juni 2009 - 8:29

369

0

229



Sex and the City in dé chinees (64)

Van; Sabine…
Aan; Steve
Onderwerp; RE: een opdracht
Hee Steve!
Ik ga op je voorstel in, het lijkt mij helemaal geweldig om het te doen. Waarschijnlijk lig jij nu te slapen net als de anderen, maar Bill, Faye en ik zitten bij het zwembad.
Maar het lijkt mij geweldig om het te schrijven, als jullie ideeën hebben, stuur ze dan, dan begin ik meteen.
Oo wacht, je vroeg nog of ik een idee had he, nou laat mij even denken.
Nee sorry, ik weet niks, zodra ik iets weet zal ik je het mailen.
Gr Sabine

Ik druk op verzenden en zet mijn laptop weer weg. ‘Dus je gaat het doen?’ vraagt Bill en ik knik.
‘Leuk toch?’ vraagt Bill en ik knik. ‘Best wel’ zeg ik en ik glimlach.
Bill staat op en pakt mijn hand waarnaar hij mij mee trekt in het water.
Tegelijk gaan we onder, onder water drukt Bill zijn lippen op de mijne.
Met onze lippen nog tegen elkaar aan komen we boven. ‘Gadver!’ roept Faye meteen, ik begin zachtjes te lachen.
‘Wacht maar tot jij zo oud bent’ lacht Bill en hij maakt een golf water die over Faye heen komt.
Ze trekt een vies gezicht.
Mijn kleine meisje klimt het zwembad uit en rent naar binnen

Faye rent voor mij uit de school in. ‘Faye, even wachten’ roep ik, vrijwel meteen stopt ze en loopt ze terug. Ze pakt mijn hand en loopt samen met mij naar binnen. Naar groep een.
We worden door een blonde vrouw ontvangen die zich voorstelt als Anna. Ze glimlacht.
Anna loopt voor ons uit de klas in, ze wijst Faye een plekje in de kring.
‘Ga je lief zijn tegen de anderen?’ vraag ik aan Faye als ik voor haar neer kniel. Ze knikt en slaat haar armen om mij heen.
‘Dag schatje’ zeg ik en ik geef haar een zoen.
Langzaam loop ik de klas uit.
In mijn eentje loop ik de school weer uit, wat een raar idee om Faye niet meer om mij heen te hebben straks thuis.
Ik stap de auto in en wordt weer naar huis gereden, waar Bill nog steeds ligt de slapen.
Ik pak mijn laptop weer en ga aan de tafel buiten zitten, lekker in de zon.
‘Oo kijk, weer een mail van Steve’ zeg ik hardop en ik open het


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.