Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (65)

Sex and the City in dé chinees

14 juni 2009 - 8:30

366

0

249



Sex and the City in dé chinees (65)

Van; Steve
Aan; Sabine…
Onderwerp; Re Re; een opdracht
Hallo,
Oke, echt goed dat je dit wil doen. We hebben inmiddels een onderwerp, en die ga ik je zo vertellen, maar de eerste aflevering zal je zelf moeten schrijven, uit eigen inspiratie bron.
Voor andere afleveringen krijg je eerst iets wat er in dat seizoen moet gebeuren, dus je kan nog niet door schrijven.
Maar het gaat over een meisje, iets jonger dan dat jij bent, ze is vijftien, ze is vrij onpopulair op school, wordt gepest, maar wat niemand weet is wie haar ouders zijn, en wie dat zijn, dat mag jij verzinnen

Gr Steve en de rest

Ik glimlach, leuk, ja het onderwerp is leuk. Ik sluit internet weer en open word.
Ik leg mijn vingers op het toetsenbord en probeer iets te typen, maar er komt niks uit, helemaal niks.
Ik zucht en doe de laptop dicht.
Ik loop naar boven waar ik Bill hoor rommelen.
Ik loop mijn slaapkamer in. Geen Bill, alleen de deur van de kast staat open. Ik loop de kast in, de lichten branden zachtjes, een beetje schemering.
Ik loop verder de kast in.
In het midden branden allemaal kaarsjes. Ik glimlach. In het midden ligt een groot zacht kleed. Ik ga er op zitten.
De kaarsjes flikkeren langzaam heen en weer.
Langzaam gaat het licht uit, en wordt het alleen nog maar verlicht door de kaarsjes in het midden van de kast.
Een schim komt te voorschijn vanuit mijn jurken. Een grote grijns staat op Bill’s gezicht. ‘Ik dacht ik maak wat lawaai, dan komt ze vast wel naar boven’ zegt hij zacht en hij komt naast mij zitten op het kleed.
‘En je dacht ook, kom laat ik samen met haar in de kast gaan zitten’ glimlach ik en Bill legt zijn vinger op mijn lippen. ‘Ssst’ zegt hij zachtjes.
Zijn vinger gaat weer van mijn lippen, maar voor ik mijn mond weer open kan doen om iets te zeggen raken zijn zachte lippen de mijne.
Langzaam legt Bill mij achterover en gaat hij boven op mij zitten.
‘Heb je nou expres zoveel aangedaan?’ vraag ik met een grijns als ik Bill zijn shirt uit doen. Bill krijgt een grote glimlach op zijn gezicht.
‘Echt wel’ zegt hij en hij gaat verder met mij zoenen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.