Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (66)

Sex and the City in dé chinees

14 juni 2009 - 8:31

585

0

331



Sex and the City in dé chinees (66)

Ik open mijn ogen en kijk naar Bill die naar mij ligt te kijken. ‘Hoelang kijk je al?’ vraag ik en Bill glimlacht. ‘Lang genoeg’ zegt hij en hij drukt een zoen op mijn voorhoofd.
Zijn hand gaat zachtjes over mijn bovenarm heen en weer.
Zijn zwarte haren vallen langs zijn gezicht en zijn make-up heeft hij niet op.
De kaarsjes zijn inmiddels uit en het licht is zachtjes gedimd. Ik kijk naar de klok en span mijn ogen aan om het te zien. Raar he een klok in een kledingkast.
Elf uur. Ik schiet overeind.
‘Ik moet Faye halen!’ roep ik en ik kijk naar Bill. ‘Kan ze niet opgehaald worden?’ vraagt hij en ik schud mijn hoofd.
‘Nee dat denk ik niet, komt ook zo lekker over op haar eerste dag, wordt ze meteen door Olivia opgehaald, Bill knikt begrijpend.
Ik graai mijn kleding bij elkaar en trek het aan.
‘Het spijt me wel hoor’ zeg ik zachtjes en ik druk een zoen op Bill’s haar, hij pakt mijn arm. ‘Vanavond, zullen we dan met z’n tweeën uit eten gaan?’ vraagt hij, ik glimlach en knik dan. ‘Doen we’ zeg ik en ik geef hem nog een zoen.
Ik maak een weg vrij tussen alle kleren en loop de kast uit. Ik glimlach als ik uit de kast kom - omg dat klinkt raar -, de tijd lijkt wel stil te staan daar.
Ik trek andere hakken aan en loop snel door het huis naar de auto. ‘Ik rij zelf wel!’ roep ik door het huis naar de chauffeur, ik wacht niet op een antwoord en pak de sleutel om meteen weg te rijden.
Een beetje alleen sta ik voor de school.
‘Mam moet je zien! Das Sabine!’ hoor ik iemand schreeuwen.
Ik kijk om mij heen. Ik zie iemand van ongeveer veertien naar mij wijzen, ik glimlach.
Een beetje zenuwachtig loopt ze naar mij toe. ‘Wat doe jij hier?’ vraagt ze zacht, ik glimlach nog steeds. ‘Mijn dochter halen’ zeg ik, haar ogen worden groot.
‘Mag ik je handtekening?’ vraagt ze, ik knik. Ze graait een pen en een papier uit haar tas, snel zet ik mijn handtekening en tevreden loopt ze weer weg.
Een vrouw - ik denk een juf - komt de school uitgelopen met ketting van kinderen achter haar aan, Faye loopt er ook tussen.
Ze rent vrijwel meteen naar mij toe. ‘Kijk ik heb een tekening voor papa’ zegt ze, ik glimlach en til haar op.
‘Dan mag jij die thuis aan haar geven’ glimlach ik.
Ze knikt en ik loop weer naar de auto. Voor de auto springt ze van mijn arm en klimt ze in de auto.
Faye verteld hele verhalen over hoe het was op haar eerste dag op school.
Glimlachend rij ik de oprit op, en ik sta nog maar net stil of Faye springt al de auto uit om naar Bill te rennen.
‘Papa!’ roept Faye en ze rent het huis in. De tekening wappert achter haar aan.
‘Hee grote meid!’ hoor ik Bill in de gang roepen. Ik gooi de auto deur dicht en doe hem op slot.
Ik loop zelf ook het huis binnen.
‘Hee’ zegt Bill, hij heeft Faye inmiddels op zijn arm. ‘Hee’ zeg ik en ik geef Bill een zoen.
‘Kijk papa voor jou!’ zegt Faye trots en ze geeft de tekening aan Bill.
‘Wat mooi’ zegt Bill en hij bekijkt de tekening.
‘Kijk dat ben jij, en dat is mama’ zegt Faye trots, ze wijst naar twee poppetjes. ‘Daar sta ik’ zegt ze, ze wijst naar het poppetje dat in verhouding veel t groot is, Bill glimlacht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.