Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (67)

Sex and the City in dé chinees

14 juni 2009 - 8:31

633

0

226



Sex and the City in dé chinees (67)

‘Bill waar breng je me heen’ lach ik als ik door Bill ergens heen geleid word. Zijn handen zitten voor mijn ogen en zijn adem voel ik in mijn nek.
Bill heeft mij eerst in een lange rode jurk weten te krijgen en zelf heeft hij een pak aangedaan.
‘Als jij je ogen open doet heb je een probleem’ zegt Bill, ik knijp mijn ogen stijf dicht en ik merk dat Bill zijn handen weg haalt.
Even later zitten ze er weer voor en open ik mijn ogen weer, ik word weer verder geleid.
‘Pas op, opstapje’ en ik trek mijn been omhoog.
Ik voel dat we over gras lopen.
‘Je mag kijken’ zegt Bill en langzaam gaan zijn handen voor mijn ogen weg.
We staan weer in onze tuin. De maan schittert in het zwembad, naast het zwembad staat een tafeltje met kaarsen en twee borden.
Ik glimlach. ´En wat vindt je ervan?’ vraagt Bill en hij gaat naast mij staan. ‘Prachtig’ zeg ik zacht.
Bill pakt mijn hand en neemt mij mee naar de tafel, hij schuift een stoel naar achter en ik ga zitten. Bill gaat tegenover mij zitten.
Ik weet niet wat ik zeggen moet, het is allemaal zo prachtig, kaarsjes branden, de maan die schittert, Bill die tegenover mij zit.
‘En waar is dit voor?’ vraag ik, Bill glimlacht. ‘Zal je wel zien’ zegt hij.
Olivia komt naar buiten gereden met een kar waar twee schalen met grote zilveren deksels erop staan. ‘Nee ik weet het niet’ zegt ze en ze zet de schalen neer.
Met één hand beweging haalt ze de deksels van de schalen en legt die op de kar. Twee borden met, tja wat ligt er eigenlijk op, ik heb geen idee, maar het ziet er wel lekker uit.
Glimlachend neem ik het eerste hapje. Ja hoor het is nog lekker ook.
Bill glimlacht.
De maan en de kaarsjes is het enige wat de tuin nog verlicht. Bill staat langzaam op en loopt naar mij.
Hij pakt mijn hand en trekt mijn omhoog. Zachtjes begint er muziek te spelen, en beginnen Bill en ik te dansen op het gras.
Ik leg mijn hoofd op Bill’s schouder en sluit mijn ogen. Ik laat mij mee voeren op de zachte muziek, de muziek die door de tuin klinkt.
Bill’s handen zijn om mijn heupen en mijn handen om Bill’s nek. Bill’s kin rust op mijn schouder.
Na een tijdje stopt de muziek weer en laat Bill mij langzaam los.
Zijn ogen schitteren in het maanlicht. Hij glimlacht. Zijn handen glijden van mijn heupen en langzaam gaat Bill naar beneden.
Hij knielt. Ik heb geen idee wat ik nu doen moet, ik kan alleen maar naar hem kijken.
Zijn hand gaat naar zäk en een klein rood doosje komt te voorschijn.
Voorzichtig maakt Bill het doosje open, een ring komt te voorschijn. Bill pakt langzaam mijn hand en houdt hem vast.
‘Sabine, ik weet nog helemaal de eerste keer dat ik je zag, ik schaamde me dood, voor Tom’ begint Bill, ik glimlach. ‘Op een beetje rare manier kreeg ik je telefoon nummer later, maar ik ben blij dat ik hem gekregen heb, en de moed heb gehad om je te smsen, het is allemaal heel raar gegaan, maar ik ben heel erg blij dat ik hier zo, met jou en Faye mag zijn’ gaat hij verder, een traan blinkt in zijn oog. ‘Daarom wil ik je nu vragen, of jij, met mij, verder wil, of je met mijn trouwen wil’ zegt Bill, ik merk dat er een traan over mijn wang glijd.
‘Ja!’ zeg ik zachtjes, Bill laat mijn hand los, pakt de ring en schuift die om mijn vinger.
Hij staat op en slaat zijn armen om mij heen, ik druk mij stevig tegen hem aan. Tranen glijden over mijn wang. Langzaam laat ik Bill los, ik kijk hem aan, ook bij hem rollen tranen. Ik druk mijn lippen op de zijne.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.