Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » Avatar Story » Avatar Story [13]

Avatar Story

9 okt 2008 - 15:42

190

0

202



Avatar Story [13]

Mila pov:

‘Binnen’ hoorde je.

Je was bij Kamji’s huis en je ging nu vragen over wat hij gisteravond bedoelde met dat er een oorlog aankomt.

Je liep Kamji’s huis binnen. Daar zat Kamji in een stoel de brief te herlezen. Kamji keek op en zag jou.

Kamji: Goedemorgen Mila, lekker geslapen.

Jij: Goedemorgen Kamji, ja kan niet beter.

Kamji: Je kwam waarschijnlijk vragen over die naderende oorlog, toch?

Jij: Ja, meneer.

Kamji: Noem me geen meneer dan voel ik me zo oud.

Kamji: Nou, binnenkort gaat er een enorme oorlog ontstaan tussen de vuurnatie en al de andere naties. De avatar is onze enige redding. Er zijn geruchten dat hij op de zuidpool verblijft.

Jij: Mooi daar moet ik ook heen.

Kamji: Dan kan je beter direct vertrekken. Ik heb hier een lunchpakket voor je.

Hij gaf je een ingepakt pakketje waar zo te ruiken brood inzat.

Je liep samen met hem naar buiten. Hij gaf je instructies over hoe je het beste deze bossen doorkwam. Je nam afscheid van alles en iedereen. Toen vertrok je. Op weg naar de havens. Het was maar een paar dagen lopen. Kamji had je een paar dorpen aangewezen waar je kon overnachten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.