Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Zusje van... [AFGEWERKT] » |32|

Zusje van... [AFGEWERKT]

14 juni 2009 - 12:29

1026

0

391



|32|

Lies
Samen met Tom kijk ik naar een slapende Zelia. Ondanks het bezoek van Felix is haar verjaardag niet echt verpest. Zelia heeft niet gevraagd wie Felix was dus zal ze nooit iets van hem te weten komen. Zelia was trouwens super blij met haar cadeautjes. In totaal heeft ze er 4 gekregen waaronder 3 van Tom en mij. Bill, Gustav en Georg hebben samen een speelgoedkeuken gekocht. Tom wou Zelia persé een speelgoedgitaar geven en dat heb ik niet tegengesproken, Zelia is een muzikaal meisje en een speelgoedgitaar is daar al een goed begin voor. Voor de rest heeft ze een kleurboek met kleurpotloden en een pop met bijhorende kleertjes gekregen. Ze was er echt heel blij mee en dat maakt mij natuurlijk ook blij.
Tom slaat zijn beide armen om me heen en leidt me naar zijn kamer. “Even afwerken waar we deze morgen aan begonnen zijn.”¯ Grijnzend duwt hij de deur met zijn voet toe en draait ze in het slot. Grinnikend plof ik op het bed en wacht tot Tom naast me neer ploft en me tegen de matras klemt, net als deze morgen. Weer kietelt Tom in mijn zij en weer kronkel ik gillend over de matras in een mislukte poging los te komen. Tom maakt van de situatie gebruik om zijn handen onder mijn T-shirt te laten glijden en die al snel naast het bed te laten vallen. Langzaam trek ik Tom z’n mega T-shirt over zijn hoofd, trek zijn pet mee en ook die vallen naast het bed. Een 5-tal minuten later liggen al onze kleren op een hoopje naast het bed en liggen Tom en ik huid tegen huid en beide op onze zij tegen elkaar. Tom zijn hand glijdt van mijn zij, naar mijn heup, naar mijn bovenbeen en dan terug naar boven tot aan mijn schouder. “Je bent zo mooi.”¯ fluistert hij schor en drukt een kus op mijn schouder. “Je hebt zelf een goddelijk lichaam.”¯ geef ik toe. Ik heb het hem nog nooit gezegd en aan zijn gezicht te zien verschiet hij van mijn verwoording. “Doe nu niet alsof je dat niet weet.”¯ Grinnikend sla ik hem op zijn schouder. “Je hebt spieren, een sixpack en je bent dan nog eens perfect bruin. Als dat geen goddelijk lichaam is, weet ik het ook niet meer.”¯ “Jij bent mooier.”¯ Tom laat zijn vinger over mijn buik strelen en kust zacht mijn luchttoevoer dicht. Krampachtig sla ik mijn armen om hem heen, alsof ik hem voor de laatste keer zie of hem voor een lange tijd zal moeten missen. “Ik heb dit gemist.”¯ zegt Tom oprecht. Hij heeft gelijk. Door Zelia hebben we bijna nooit tijd voor elkaar. Erg is dat natuurlijk niet maar op sommige momenten wil ik gewoon even alleen zijn met Tom, zonder Zelia. Dit is pas onze tweede keer. De vorige keer was een half jaar geleden toen Tom terug kwam van Amerika. Natuurlijk is dit niet iets dat je elke dag doet maar toch ook niet om het half jaar. Zelia neemt veel tijd in beslag, dat besef ik maar al te goed maar ik kan haar toch ook niet aan haar lot overlaten. Ze is nog altijd mijn dochter en een dochter vraagt tijd. Tom haalt me uit mijn gedachten door zijn zachte lippen in mijn nek te drukken en met zijn hand voorzichtig over mijn bovenlichaam te glijden. Weer kijken we elkaar aan. Tom met een halve grijns op zijn gezicht en ik met verliefde grijns op mijn gezicht. Onbewust schurk ik met mijn heupen tegen Tom zijn kruis waardoor er een korte kreun uit zijn mond ontsnapt. Hij buigt naar zijn broek en grabbelt er een condoom uit. Hij rolt weer naar me toe en gaat voorzichtig op me liggen. Steunend op zijn onderarmen nestelt hij zich tussen mijn dijen en kijkt me glimlachend aan. Mijn adem stokt even als Tom zachtjes bij me binnenglijdt. Al snel zijn onze lippen weer tegen elkaar gedrukt en begint Tom zachtjes te bewegen. Onze lippen lijken wel vergroeit en ik sla mijn armen stevig om Tom heen als hij zijn tempo ietsje verhoogt. Ik bijt zachtjes op Tom z’n onderlip en grijns als hij een kreun niet kan onderdrukken. Ik boor mijn nagels in Tom zijn rug als hij weer een beetje sneller beweegt en zie de zweetdruppeltjes op zijn hoofd verschijnen. Weer druk ik onze lippen tegen elkaar om te voorkomen dat ik ga kreunen van puur genot. Tom verhoogt steeds meer zijn tempo tot hij zich met een kreun op me laat vallen. Beide nahijgend en met gesloten ogen liggen we hier, dicht tegen elkaar, in de studio, in Tom zijn kamer, op Tom zijn bed. Ik kus een paar zweetdruppeltjes van Tom zijn voorhoofd en laat mijn hoofd terug in mijn kussen vallen. “Ik hou van je.”¯ Tom kust mijn wang en gaat verder tot hij even in mijn oor bijt. “Ik ook van jou.”¯ antwoord ik oprecht. Tom rolt van me af, slaat een arm om me heen, trekt me tegen zich aan en trekt het deken over ons heen. Ik sla een arm om zijn middel, leg mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen, klaar om in slaap te vallen maar dat is me blijkbaar niet gegund. Er klopt iemand op de deur en die is niet van plan weg te gaan want zijn naam is Bill, de doorzetter. Tom rolt zuchtend uit bed, trekt zijn boxer terug aan en loopt naar de deur. Ik draai me op mijn buik en trek het deken over mijn hoofd. Ik wil niet gestoord worden, zeker nu niet, nadat Tom en ik iets speciaals gedeeld hebben. Ik hoor de grijnzende stem van Bill en de geïrriteerde stem van Tom. “Jaja.”¯ Met een knal laat Tom de deur in het slot vallen en komt terug naast me liggen. “Sorry.”¯ fluistert hij en trekt me weer tegen zich aan. Weer leg ik mijn hoofd op zijn borst en sla mijn arm rond zijn middel. Nu kan ik wel in slaap vallen en dat ga ik nu echt doen. Niemand komt ons nu nog storen zonder klop te krijgen van mij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.