Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Zusje van... [AFGEWERKT] » |33|

Zusje van... [AFGEWERKT]

14 juni 2009 - 12:30

722

1

358



|33|

Tom
Ik word wakker met een naakte Lies naast me en weer besef ik dat er gisteren wel degelijk iets gebeurd is. Het was onze tweede keer maar het voelde als onze eerste keer. Er kwam net zoveel liefde en tederheid aan te pas als de eerste keer. Misschien vlogen onze kleren ietsje sneller uit maar daar kun je het niet op vergelijken. Ik kijk verliefd naar het slapende gezicht van Lies. Ze is prachtig. Elke keer verbaasd ze me met haar schoonheid en dat was gisteren niet anders. Haar lichaam is gewoon prachtig en ik meende ook wat ik zei gisteren. Natuurlijk moest Lies zeggen dat ik een goddelijk lichaam heb maar Lies is gewoon veel en veel mooier. Zonder het te beseffen laat ik mijn vinger de lijnen van Lies haar gezicht overtekenen. Mijn blik blijft op haar gefocust en mijn hand gaat langzaam naar haar zij waar mijn hand blijft liggen. Langzamerhand gaan Lies haar oogjes open en kijken me slaperig aan. “Hey.”¯ fluister ik lief. Kreunend draait Lies zich om. Grinnikend druk ik haar rug tegen mijn borst. Mijn vinger krabt plagerig rond haar navel en ik grijns als Lies er kippenvel van krijgt. Ze is wel degelijk wakker maar ze wilt het niet toegeven. “Liesje.”¯ fluister ik hees in haar oor en druk mijn lippen in haar nek. Weer rilt ze even en ik voel hoe ze me op mijn rug duwt en me tegen de matras klemt. Grijnzend kijkt ze me aan, haar ogen staan wel nog altijd slaperig. “Het was zalig.”¯ zegt ze zomaar uit het niks.”¯Moeten we meer doen.”¯ Ik lach luid door haar uitspraak en zit meteen een gespeeld kwade Lies opgescheept. “Vind jij dat dan niet?”¯ vraagt ze met over elkaar geslagen armen. “Ik dacht dat je niks liever deed.”¯ Lies, dat is nu ook weer niet waar.”¯ Ik sla mijn armen om haar heen en leg mijn handen op haar heupen. “Ik ben zelfs blij dat we zo lang gewacht hebben voor we onze eerste keer samen beleefden.”¯ “Maar Gustav zei dat je vroeger elke dag een ander meisje meenam naar je hotelkamer.”¯ Lies haar ogen staan verdrietig. Ik krijg er zelf bijna tranen van in mijn ogen. “Schatje, dat is voorbij. Nu heb ik jou en wil ik niemand anders meer. Ik heb er lang over nagedacht en ik besef dat jij de ware bent voor mij. Jij bent het meisje waar ik al heel mijn leven op wacht en dat meisje laat ik niet zomaar vallen. Denk dus niet dat ik nog altijd aan one night stands doe want daar ben ik mee gestopt sinds in jou ken. Je deed iets met me dat nog niet veel mensen hebben kunnen doen en daar mag je fier op zijn. Ik hou oprecht van je en dit gevoel gaat niet zomaar weg.”¯ Ik huiver als ik Lies haar bovenlichaam op het mijne voel en haar lippen passioneel op de mijne worden gedrukt. “Je bent lief.”¯ Ze kust zich een weg van mijn lippen naar mijn navel en blijft maar verder gaan tot aan de rand van mijn boxer. Ze zet er voorzichtig haar tanden in en trekt hem een stukje naar beneden. Ik schrik door haar move, dit heeft ze echt nog nooit gedaan. Lies kust zich weer een weg naar mijn lippen en kijkt me even grijnzend aan. “Dat vond je wel leuk hé.”¯ Ik antwoord niet maar sluit genietend mijn ogen als ze haar lippen weer op de mijne drukt. Ik span geschrokken mijn buikspieren op als Lies haar handen naar mijn boxer gaan en haar vingers in de rand haakt. Haar lippen verlaten mijn mond en gaan van mijn nek naar mijn sleutelbeen, mijn borst, mijn buik en steeds verder. Mijn boxer wordt naar beneden getrokken. Ze gaat toch niet… Opeens voel ik haar lippen op een plaats waar ik ze nog nooit eerder gevoeld heb. Ik grijp, snakkend naar adem, in het dekbed. Lies haar lippen bekoren liefdevol mijn huid. Op een bepaald moment voel ik dat ik over mijn hele lichaam begin te rillen. Ik snak nog meer naar adem en boor mijn nagels nog dieper in het dekbed. Mijn ogen zijn dichtgeknepen en ik bijt trillend op mijn onderlip. Mijn ademhaling wordt steeds sneller en mondt uit in een luide schreeuw die waarschijnlijk iedereen gehoord heeft.


Reacties:


MyReflection
MyReflection zei op 15 juni 2009 - 17:01:
nou ikben dus nu het einde aan hetlezen,
maar heb het net te druk om verder te lezen,
dus ik ben nu hier gebleven,
wel een mooi stuk hoor.

xx