Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Zusje van... [AFGEWERKT] » |34|

Zusje van... [AFGEWERKT]

14 juni 2009 - 12:30

668

0

285



|34|

Tom
Nahijgend van dit avontuur lig ik op mijn rug met mijn ogen wijd opengesperd. Lies kruipt giechelend naar me toe. “En?”¯ vraagt ze overbodig. “Mijn arme tikker.”¯ is het enige dat ik kan uitkramen. De giechel van Lies is zo aanstekelijk dat er ook een grijns op mijn gezicht komt, wel een afgematte grijns. “Je beseft nog niet half wat je met me doet.”¯ zeg ik, nog altijd met een onregelmatige ademhaling. Lies drukt haar lichaam lachend tegen me aan en kust een paar zweetdruppeltjes van mijn schouder. Ik word op slag een tweede keer verliefd en kan het niet laten om een kus op Lies haar haren te drukken. Een koude rilling gaat door me heen. Lies trekt het deken terug over ons heen maar ik ben niet in staat terug te gaan slapen. Iedereen zal trouwens wakker zijn dus slapen zal ook niet lukken. Ik denk wel dat niemand uit zichzelf wakker is geworden, ze zijn waarschijnlijk allemaal wakker geworden door mijn schreeuw. Behalve Zelia misschien, die slaapt overal door. “Samen douchen?”¯ Lies gaat half op me liggen en kust zich een weg van mijn oor tot net naast mijn lippen. Ik knik vermoeid maar ben niet van plan snel uit bed te komen. “Om te douchen moet je wel uit bed komen.”¯ grinnikt Lies. Ze rolt van me af, het bed uit, en trekt haar slipje en bh terug aan. “Kan ik niet.”¯ mompel ik half gapend “Je hebt me afgemat.”¯ “Dan douche ik wel alleen.”¯ Lies wilt huppelend de kamer uitlopen maar ik spring uit bed, trek mijn boxer terug aan en trek Lies dicht tegen me aan. “Jij gaat niet alleen douchen.”¯ zeg ik streng en loop, nog altijd met Lies tegen me aan, naar mijn kleerkast. Lies wringt zich los en neemt zelf een paar kledingstukken uit haar kast waarna ze me giechelend naar de badkamer trekt.
Lies stapt vanonder de douche, wikkelt zich in een handdoek en gaat voor de spiegel staan om haar haren te kammen. Ik blijf nog even onder de douche staan om mijn dreads nog even extra te wassen. Ik probeer me op mijn dreads te concentreren maar Lies leidt me steeds af. Ze doet niks, gewoon door daar zo te staan maakt ze me verliefd. Uiteindelijk heb ik mijn dreads toch voor een laatste keer gewassen en wikkel ik een handdoek rond mijn middel. Ik ga achter Lies staan, leg mijn handen op haar heupen en neurie zachtjes een liedje in haar oor. Zonder het te beseffen neurie ik Reden waardoor Lies in lach schiet. “Heel toepasselijk, liefje.”¯ grinnikt ze. “Mmm, weet ik wel.”¯ antwoord ik zacht en laat mijn hoofd op haar schouder steunen. Dit maakt me gelukkig. Gewoon Lies dicht bij me hebben. Niks of niemand die ons stoort, geen lachende Zelia die om aandacht vraagt en het belangrijkste: geen jaloerse Georg en geen gillende fans.
Beide lekker warm aangekleed lopen Lies en ik naar beneden, naar de keuken waar enkel een breed grijnzende Bill zit. “Wie heeft me wakker geschreeuw?”¯ Hij probeert kwaad te klinken maar het lukt hem niet zijn grijns te verstoppen. “Laat ons zeggen,”¯ Lies slaat haar arm rond mijn middel en legt het hand van haar andere arm op mijn buik, “dat Tom er van genoten heeft.”¯ “Schatje, waarom moest je dat zeggen?”¯ vraag ik en druk mijn neus in Lies haar nog natte hare. “Omdat je het Bill toch zult vertellen wat je net hebt meegemaakt, liefje. En ik vertel Bill er al bij dat je het leuk vond.”¯ Ik knik dat Lies natuurlijk gelijk heeft. Bill zal waarschijnlijk de enige zijn die details zal horen over gisterenavond en deze morgen, niemand anders heeft daar recht op. Gustav zal dat misschien van Lies horen maar dat denk ik niet. Gustav is tegen al ons heel close fysieke contact en dat zal nog altijd niet veranderd zijn. Ik trek Lies op mijn schoot en trek haar dicht tegen me aan. Ik laat haar nooit meer los, dat meen ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.