Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Do I love him? -FT & CR- » Meet Alessa

Do I love him? -FT & CR-

14 juni 2009 - 12:55

311

0

256



Meet Alessa

Hallo,mijn naam is Alessa DeLima. Ik ben 21 jaar oud, en woon in Liverpool, maar ben een Spaanse. Ik werk als model. Ik doe klussen voor verschillende merken. Geen vast merk voor mij dus. Ik heb niet echt een bepaalde stijl. Ik match mijn kleren met mijn gevoel en humeur voor die dag. Mode is al een van mijn grote passies sinds ik een klein meisje ben. Mijn moeder is overleden toen ik 2 was. Ik herinner me haar dus niet. Maar ik heb wel een vader. Hij is als een moeder en vader te gelijk. Ook hij houdt van mode. Hij heeft een eigen modemerk, waar ik soms ook een opdracht voor doe. Ik heb een beste vriendin, London. Ja ze is vernoemd naar de stad Londen. Ze komt uit Manchester, waar ze ook woont. Daardoor zie ik haar niet veel meer. Haar beste vriend is Cristiano Ronaldo. Ik ken hem ondertussen ook aardig goed. Ik dacht altijd dat hij hartstikke arrogant was, maar dat valt wel mee. Al kan ik het niet echt goed met hem vinden. Ik vind het maar een Player. Verder heb ik nog een hele goede vriend, Fernando Torres. Ja een grote voetballer net als Cris. Hij is voor mij als een grote broer die ik nooit gehad heb. Hij woont vlak bij me in de buurt en daardoor zie ik hem best vaak. Hij heeft een vriendin Olalla. Ik vertrouw haar voor geen cent, de laatste tijd hebben ze ook veel ruzie. Maar hij weet dat ik er altijd voor hem ben. Ik probeer ook naar zoveel mogelijk wedstrijden van hem te gaan. Voetbal is ook iets wat ik erg leuk vind. Om te kijken dan. Het zelf doen kan ik voor geen meter en ik heb de energie er niet voor om het te leren. Nou weten jullie wel weer genoeg van mij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.