Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Do I love him? -FT & CR- » Chapter 2. I have to go

Do I love him? -FT & CR-

14 juni 2009 - 12:58

385

0

197



Chapter 2. I have to go

“SST”¯ sus ik hem. Hij kijkt me met betraande ogen aan. Ik voel de medelijden door me aderen stromen. “Wat is er gebeurt?”¯ vraag ik voorzichtig. “Ze - ze - ze - ze ”¯ stottert hij. “Rustig, lieverd”¯ zeg ik. “Ze deed het alleen voor het geld, ze heeft nooit van me gehouden om wie ik ben, maar om mijn geld. Ik hoorde het haar zelf zeggen aan de telefoon.”¯ Ratelt Fer opeens achter elkaar door. “Kut wijf’’ mompel ik. ‘Ze is je niet waard Fer, je verdient een meisje dat veel beter dan haar is.’ Zeg ik. Hij knikt. ‘maar ik hield van haar’ zegt hij. ‘Inderdaad, hield!’ zeg ik fel. Hij glimlacht weer een beetje door mijn felheid. “Je bent boos hea”¯ zegt hij. Ik schud mijn hoofd. “Ik ben niet boos, ik ben in de war. Ik snap niet hoe iemand jouw zoiets aan kan doen. En ik voel heel erg de neiging om haar te gaan slaan.”¯ Zeg ik. Hij lacht een beetje. “Kijk daar is mijn Ferrie”¯ zeg ik. Waardoor hij nog iets vrolijker kijkt. “Weetje ik heb vakantie”¯ zegt hij. “Nice, ga je naar Spanje?”¯ vraag ik. Hij knikt. “Wil je mee?”¯ vraag hij. Ik schud mijn hoofd. ‘Ik kan niet, heb nog een shoot.’ Zucht ik. “OW, jammer”¯ zegt hij. Ik glimlach flauw naar hem. “Waar moet je die shoot doen?”¯ vraagt hij dan. “Manchester”¯ zeg ik. “Cool, ga je zeker bij London logeren?”¯ zeg fer. “Nee, London zit in Barcelona, en haar huis wordt verbouwt. Dus ik ga bij Cris logeren.”¯ Zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol. “Bah Ronaldo.”¯ Zegt Fer. ‘Beter bij Ronaldo dan alleen in een hotel, je weet hoe ik het haat om alleen te zijn in hotels.’ Zeg ik. Fernando knikt. “Wanneer vertrek je?”¯ vraagt hij dan. “vanavond om 10 uur vertrekt mijn vliegtuig.”¯ Zeg ik. “Okay. Dan moet je nu gaan want het is 5 uur!”¯ zegt Fernando met een mengeling van emoties. “OW Fuck, ja hebt gelijk!”¯ zeg ik terwijl ik opspring. “Heel veel plezier in Spanje. En bel als er iets is!”¯ zeg ik voordat ik hem bijna plat knuffel. “Ja jij ook bij Ronaldo.”¯ Zucht Fer. Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd. “doei”¯zeg ik nog voordat ik weer vertrekt. Fernando zegt nog iets maar dat hoor ik al niet meer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.