Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Do I love him? -FT & CR- » Chapter 3. A Player, I think

Do I love him? -FT & CR-

14 juni 2009 - 12:59

314

0

218



Chapter 3. A Player, I think

Wanneer ik op het vliegveld aankom en door de douane en alles ben geweest, staat cristiano al op me te wachten.’hoi Alessa.’ Zegt hij. Zijn ogen dwalen langs mijn hele lijf. Dat is nou het veervelende aan hem, waardoor ik hem niet echt mag. ‘Hoi’ zeg ik droog terug. Hij pakt mijn koffer over. Dat is wel weer leuk aan hem. Je zou zeggen dat hij hartstikke arrogant is maar hij is juist heel zorgzaam. “Je ziet er mooi uit.”¯ Zegt hij slijmerig zoals ik altijd bij hem vindt. “dank je”¯ zeg ik. Hij ziet er natuurlijk ook goed uit, maar dat zeg ik mooi niet. Dan gaat hij straks nog dingen denken. Ik gaap. ‘Moe?’ vraagt hij. Ik knik. Logisch het is 12 uur s’avonds en ik was vanochtend om half 6 op omdat ik een shoot had. “als we bij mij thuis zijn kan je meteen gaan slapen, ik heb het bed al opgemaakt.”¯ Zegt hij. Wow dat had ik niet verwacht. “Thanks, dat vind ik echt lief.’ Zeg ik blijkbaar iets te enthousiast want een verschijnt een grote glimlach op zijn mooie gezichtje. Fuck dacht ik nou mooi. Alessa je wordt niet verliefd op hem. We lopen samen naar zijn auto. Zijn auto. Wow zo lovely. “Mooie auto”¯ vraagt Cristiano lachend. Ik kan niet anders dan knikken. Hij grijnst naar me en houdt de portier voor me open als een echte heer, dan legt hij mijn koffer achterin en stapt naast me in. Al snel rijden we weg. Naar ongeveer 20 minuten zijn we bij zijn huis, nouja huis eerder een Villa. Ik stap uit de meest mooie auto die ik ooit gezien heb. Cristiano pakt mijn koffer uit de kofferbak. “Kom”¯ zegt hij. Met zijn vrije hand pakt hij mijn hand en trekt me mee naar binnen. Gewillig laat ik me meevoeren. Sinds wanneer heeft hij zo’n uitwerking op me.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.