Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » Avatar Story » Avatar Story [15]

Avatar Story

9 okt 2008 - 15:43

286

0

202



Avatar Story [15]

Mila pov.

Je ging op weg richting een van de dorpen dat Kamji voor je had aangewezen. Het was een paar uur van hier lopen. Ook had je een aantal brieven gekregen die je moest geven aan alle stamhoofden van de dorpen. In de laatste brief van het laatste dorp stond dat iemand met je mee moest varen. Je liep snel verder. Eindelijk daar was het dorp al! Het dorp kwam in zicht. Je rende er naar toe. Daar stond een oude man in de poortopening al op je te wachten. Hij glimlachte om je zo te zien.

Jij: Goede *hijg* avond!

Man: Goede avond Mila. Heb je de brief>?

Jij gaf de brief aan hem. Hij las hem en keek naar jou. Toen las hij weer verder, Hoe langer hij las des te groter zijn grijns werd. Toen hij klaar was lachte hij het uit. Hij wenkte je om hem te volgen en je liep achter hem aan naar het hutje waar je zou gaan slapen. Je bedankte hem. Je ging aan het tafeltje in het hutje zitten (het was verlaten) en begon een brief aan je ouders.

Lieve ouders,

Ik ben nu in het eerste dorpje dat Kamji (het stamhoofd van het aarddorp dicht bij de haven) had aangewezen. Ik ben een paar dagen lopen van de haven naar de Zuidpool af. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Ik mis jullie enorm. Iedereen blijkt mij te kennen en ze doen erg aardig. Ik ben nog geen een keer aangevallen en het gaat erg goed met mij. Ik hoop een brief terug te krijgen.

Kusjes,

Mila

Je bracht de brief naar de postbode van het dorp en wenste hem een goede avond. Toen ging je terug naar het hutje en ging slapen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.