Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Do I love him? -FT & CR- » Chapter 5. Show me the house

Do I love him? -FT & CR-

14 juni 2009 - 13:01

374

0

195



Chapter 5. Show me the house

“Alessa, wakker worden schoonheid”¯zegt een stem. Ik open langzaam mijn ogen en knipper dan tegen het licht. Boven me hangt het gezicht van Cristiano. OW Fuck. Wat is er gebeurd? Dat herinner ik me het weer. Ik logeer de komen de week bij hem. “Ben je wakker?”¯ vraagt Cris. Ik knik. “Ga je dan maar douchen Enso. Hoe lang heb je daarvoor nodig?”¯ vraagt hij.”¯40 minuten. Dan ben ik wel klaar. Hoef vandaag toch geen shoot te doen.”¯ Zeg ik. Hij knikt. “dan ben ik over 40 minuten weer terug”¯ zegt hij. Net als gisteravond drukt hij zijn lippen op mijn voorhoofd en loopt dan weg. Ik voel me weer raar. Ik weet het zeker. Ik ben verliefd. Ik kom me bed uit en pak wat kleren uit de koffer en loop dan naar de badkamer. Ik maak me klaar. Ik droog snel mijn haar en doe het dan in een hoge staart. Ik ben net klaar als er op de deur wordt geklopt. “Kan ik binnen komen?”¯ vraagt de stem van Cris. Zijn stem heb ik snel geleerd te herkennen. “Ja hoor”¯ zeg ik. Cris opent de deur en komt binnen. “Kom, dan lijdt ik je rond en dan eten we iets.”¯ Zegt hij. Hij steekt zijn hand naar me uit. Die ik aanpak. Hij laat me zijn kamer zien. Ik dacht dat de logeerkamer mooi was. Maar de zijne is nog veel mooier. Hij laat me zijn enorme inloopkast zien. De helft is leeg. “Waarom is de helft leeg?”¯ vraag ik verbaast. “Voor als iemand hier komt wonen.”¯ Legt Cris uit, hij beweegt zijn wenkbrauwen op en neer. Ik snap het. Dan lopen we naar beneden. De hal lijkt groter dan gisteren. Door een deur komen we in een woonkamer. Door grote schuifdeuren kun je naar de achtertuin. In de achtertuin ligt een voetbal. Hij laat me ook nog de rest zien. Een grote keuken, een andere woonkamer, een eetkamer. “Ik zal je de kelder laten zien!”¯ zegt Cris. In de kelder staat een grote tv met WII & Playstation 3. Verder staat er een pooltafel. “Wil je ook de auto’s zien?”¯ vraagt Cris. Ik knik heftig. Hij pakt opnieuw mijn hand en trekt me mee naar de garage. 5 Auto's staan daar.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.