Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Do I love him? -FT & CR- » Chapter 6. Breakfast

Do I love him? -FT & CR-

14 juni 2009 - 13:46

309

0

218



Chapter 6. Breakfast

Mijn mond valt van verbazing open. Ik dacht dat de auto van gisteren mooi was. Cris wijst naar een auto. “dat is mijn Audi R8. Daar heb ik je gisteren mee opgehaald.”¯ Legt hij uit. Hij geeft nog uitleg bij de andere auto’s maar mijn blik is gevallen op een Bugatti veyron. Mijn droomauto. Een hand zwaait voor mijn ogen. “Luister je wel?”¯ vraagt Cris als ik opkijk van de auto. “Uhm, nee sorry”¯ zeg ik. Hij lacht. “je vind mijn Bugatti dus leuk?”¯ zegt hij. Ik knik. Die auto is iets waar ik geen woorden voor hem. “Misschien rijdt ik wel een keer een stukje met jouw naast me in die auto”¯ zegt hij terwijl hij zijn wenkbrauwen op en neer trekt. Ik rol met mijn ogen. “Kom we gaan wat eten”¯ zegt hij. Opnieuw pakt hij mijn hand en trekt me mee. Een raar gevoel kriebelt opnieuw in mijn buik. Dit is niet goed. We zijn al snel in de keuken. Cris laat mijn hand weer los en de kriebels verdwijnen uit mijn buik. “Ga zitten”¯ zegt hij. Ik doe maar gewoon wat hij zegt en hij begint te rommelen in de keuken. Geen idee, wat hij aan het maken is. Uiteindelijk ligt er een soort van flensje op mijn bord, nouja dat moet het volgens mij voorstellen. Cris gaat naast me zitten en begint meteen te eten. Voorzichtig neem ik een hapje. Het smaakt niet vies, dus ik eet rustig door. “Nog eentje?”¯ vraagt Cris als ik klaar ben. Ik schud mijn hoofd. “Zoveel eet ik niet”¯ zeg ik. “Dat merk ik. Komt dat omdat je model bent of omdat je het gewoon niet opkrijgt?”¯ vraagt hij belangstellend. “Ik denk een combinatie van die twee.”¯ Leg ik uit. Hij knikt en zet de borden in een vaatwasmachine. “Wat zullen we vandaag eens gaan doen?”¯ vraagt Cris.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.