Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » My heart is tired of loving people unlike you,Bill. » -4- Damn him !

My heart is tired of loving people unlike you,Bill.

14 juni 2009 - 14:04

499

2

212



-4- Damn him !

srry dat het zo traag gaat , maar ik moet het toch nog realistisch houden niet ? Loove ya'll ! ^^

“Ok zullen we nog iets te drinken bestellen ?”ť vraagt Luna Ongeduldig . " Oh Jajaja !! Tuurlijk ! " antwoord ik snel . " Maar wat ? Ik heb zin om zat te worden ! Eens flink uit ons dak gaan . Denk je niet ? " stel ik voor. ' Ja , Ja tuurlijk , .. * thinking* EUhm , Dan moeten we * kies maar * pakken ! ' zegt ze . " Ok ja is goed ! "echt zo vet gaaf !! Ik kan het maar niet uit mijn hoofd krijgen dat ik gewoon naar hier mag gaan Van mijn oma !! ' Ik ga even onze drankjes halen ok ?'vraagt ze . " Ja is goed !! "

Luna's pOv !

Ik ga naar de bar toe en bestel onze drankjes . Terwijl ik aan het wachten ben zie ik iets waar Sunny niet zo blij van gaat worden . Het is beter dat ik het niet ga zeggen héí  ? of wel ? Ik bedoel , ze gaat er kapot van zijn . Ze gaat haar dan echt zat zuipen . Ik vertel gewoon niks . Die zal wel weggaan voor dat Sunny die gaat zien . Ondertussen heb ik al betaalt en staan de drankjes voor mijn neus . Maar toch gaat die gedachten als een spook door mijn hoofd . Ik ga haar gewoon tegenhouden van in die richting te kijken . Natuurlijk moet ik dat wel heel subtiel doen . Oh nee ! Ze is in die richting aan het kijken ! Ik pak snel de drankjes in mijn handen en loop snel naar haar toe . Dan kijk ik naar de glazen . Fieeuuww !! Er zit nog drank in . Want door het wringen tussen die mensen aan de bar is niet bepaald makkelijk om nog drinken over te houden.+ er stond nog een kei creepy vent achter mij .. Ieuwzz !! En dan het lopen er nog bij . Dan sta ik voor haar neus Met de drankjes en een big ! Yes ! Ze richtte haar ogen niet meer op dat punt naar waar ze keek . Maar op mij . Ze glimlacht blij terug ."Haai , waarom duurde je zo lang ? " vraagt Sunshine ongeduldig . ' Veel mensen ' Antwoorde ik hijgend. " AzO !! " zegt ze begrijpend. Ik zet me neer op de bank die tegenover haar staat. 'Cheerss !! Op je awesome oma !! ' "CheerSs "zegt ze dan ook in volle glorie !! ..........Even was het stil...........Oh nee !! Volgens mij is ze van plan om weer in die richting te kijken. Maar met mij in de buurt is het impossible !! " Lekker héí  ?? " Zeg ik opdringerig terwijl ik direct voor haar neus spring . " uhu ! "zegt ze afwezig terwijl ze mij een beetje opzij wilt schuiven . Maar dat laat ik haar natuurlijk niet doen . Ik zet mijn handen op haar schouders , en probeer haar te draaien in de richting waar ik ga zitten . Maar ze werkt nogal tegen . " Okéé !! Wat is er Luna ??!! Je houdt me precies tegen van iets niet te zien .. "komt er nogal kwaad uit haar mond. Ik schud driftig mijn hoofd . ' Niets , hoor ' zeg ik fake -glimlachend.' neée !!' ze kijkt weer in die richting . Mee zie ik dat er een geschokte/boze/piste/droevige/valse/...<...Een mIxX ...> blik op haar gezicht verschijnt....Agent L483 Gefaald ...


Reacties:


jasmine
jasmine zei op 11 aug 2009 - 16:03:
ooh,
wie zal het zijn waar naar sunshiine keek??

ik kan niet wachten tot de volgende,



Whipple
Whipple zei op 14 juni 2009 - 14:58:
snel verder!
<33