Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ..::Reis Voor Twee Personen::.. » ..::Ergens::..

..::Reis Voor Twee Personen::..

14 juni 2009 - 15:22

266

1

198



..::Ergens::..

Ik kijk een beetje raar naar Amber en haar gespring. Dan loopt ze naar me toe. Kom! We moeten opschieten! Het is niet veilig in de bossen zonder een Pokemon! Ze pakt mijn hand en trekt me enthousiast mee, over het pad, naar een bordje. Kijk! Daar moeten we heen!!!! Roep ze luid door het bos, op het bordje staat Ilvatown. Ik had geen flauw idee waar die stad lag. Marijke-Sama! We zitten ergens waar ik het niet ken. So what? Ik ken het hier ook niet! Ze begint weer rondjes te rennen, haar bruine mantel komt bijna in mijn gezicht, ik wordt namelijk weer meegetrokken. Anbaa-san stopt. Ze bekijkt haar kleding. Zal ik dat dan maar ook even doen? Waarom ook niet. Ik heb heel andere kleding aan dan voor de reis hier naartoe. Ik heb een zwart, lang shirt aan, met ook een zwarte cape eroverheen. Aan de cape zit wat wittige veren en een kap. Ik heb ook een paar zwarte sneakers aan. Deze plek is te gek! Kom, dan gaan we naar dat Ilvatown, misschien kunnen ze ons vertellen waar we zijn. Amber zag er iets jonger uit dan voor onze reis en lijkt ook nog een beetje kleiner, maar ik voel me ook wat langer, of lag dat aan mij? Ik loop achter haar aan, maar ze let niet op me. Ik kijk naar de struiken langs de weg en hoor een lief geluidje. Ik hoor Amber zacht wat zeggen: W-wat is dat? Ze blijft stil staan. Ik zie een snuitje uit de bushbush komen en reik mijn hand langzaam uit.


Reacties:


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 14 juni 2009 - 15:27:
je ziet een snuit uit de bushbush komen XDDDD
ik lacht me dood.
bushbush XDDD
bushbush
bushbush
bushbush
bushbush
bushbush
oke, ik stop wel te spammen XD