Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Do I love him? -FT & CR- » Chapter 7. Fernando is here

Do I love him? -FT & CR-

14 juni 2009 - 15:46

282

2

209



Chapter 7. Fernando is here

“geen idee, moet je dan niet trainen?”¯ vraag ik verbaast. “Nee ik heb vakantie.”¯ Zegt Cris. “Waarom ga je dan niet naar Portugal toe. Naar je familie?”¯ vraag ik verbaast. Hij haalt zijn schouders op. “Weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat ik aan Engeland gehecht ben geraakt.”¯ Zegt hij. Ik knik. Ik ben ook aan Engeland gehecht geraakt, maar ik heb geen familie die staan te popelen om me weer te zien. Ja ik heb een vader maar die is ook veel in Engeland. Dus die ik zie ik regelmatig. “Waar denk je aan?”¯vraagt Cris. “Niets belangrijks.”¯ Zeg ik. Hij kijkt me sarcastisch aan. “Zullen we dan maar gaan shoppen?”¯ vraagt hij. Net als ik wil knikken gaat mijn iPhone af. “sorry”¯ zeg ik haastig. Ik sta op en neem op. “Met mij”¯ zeg ik zoals altijd. “Hello met Fer”¯ klinkt de stem van Fernando blij. “Heey, is alles goed in Spanje?”¯ vraag ik vrolijk. “Nou, eigenlijk ben ik niet in Spanje!”¯ zegt Fer. “Huh, maar je zou naar Spanje gaan! Waar ben je nu dan?”¯ vraag ik verbaast. “Dat raad je nooit”¯ lacht Fer. Het gaat gelukkig altijd snel weer beter met hem. Ik merk niets van de Break-up tussen hem en Ollala. “Zeg dan!”¯ zeg ik. “Ik sta voor het Huis van Ronaldo”¯ zegt hij vrolijk. “OMG, serieus!”¯ roep ik. “Ja, kom naar buiten”¯ zegt Fernando. “Okii, ik kom eraan”¯ zeg ik en ik hang meteen op. “Hoe kun je hier naar buiten?”¯ vraag ik hyper aan Cris. “Ik loop wel mee”¯ zegt Cris. Dit keer pakt hij goddank niet mijn hand. Wat zou Ferrie dan wel niet moeten denken. Hij staat stil voor de voordeur en opent hem.


Reacties:


bijouken
bijouken zei op 7 mei 2010 - 21:42:
verder
mail je me ook als de volgende er is

x
kitty


matj0o zei op 15 juni 2009 - 11:32:
hij is goed verderrr

kan je me mailen als de volgende er is ??

xx