Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » Avatar Story » Avatar Story [17]

Avatar Story

9 okt 2008 - 15:43

259

0

214



Avatar Story [17]

Mila Pov

Je werd vroeg wakker en keek ff rond om te kijken waar je was. Je was in een hutje in een Aarddorp dicht bij de haven naar de Zuidpool. Twee dorpjes verwijderd om precies te zijn. Je liep rond in je hutje. Er was een badkamer, een slaapkamer en een woonkamer. Je ging naar de badkamer. Daar trof je een bad, een wc en een wastafel aan. Je besloot omdat het zo vroeg was om maar in bad te gaan.

Na een lange tijd (meer dan een uur) in bad heb gezeten kwam je eruit en kleedde je, je aan. Rond deze tijd stonden de meeste mensen op. Dus het was nu een uur of 8 maar wat maakt dat uit als je toch veel reist. Plotseling werd er op je deur geklopt.

Jij: Binnen?

Er kwam een meisje binnen. Ze was een jaar of 8 zo te zien en ze was erg schattig. (op het plaatje zie je haar, ze is een beetje anders maar zo lijkt ze een beetje)

Jij: Wie ben jij?

Meisje: Ik ben Europa. Mag ik u iets vragen?

Jij: Ja hoor maar noem me geen u, wil je?

Europa: Oke. Ik wil vragen namens mijn ouders of je bij ons komt ontbijten. Mijn vader is het stamhoofd voor het geval je dat nog niet wist.

Jij: Ja leuk, is goed. Ik pak even in, is dat goed>

Europa: Ja oké ik ga zeggen dat je komt.

Je ging je spullen snel inpakken en toen je klaar was ging je naar het hutje waar het stamhoofd woonde. Je klopte.

Europa’s stem: Binnen!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.