Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Het Voordeel van Video » Gaan de dagen te snel, of is het u om het even?

Het Voordeel van Video

14 juni 2009 - 16:31

469

1

159



Gaan de dagen te snel, of is het u om het even?

9

Bill beende wat heen en weer voor de artiesteningang en keek een beetje om zich heen. ‘De zaal is vast te klein voor meneer’ zei de man spottend. Het gebouw was inderdaad geen stadion, maar het had wel iets gezelligs. Ik kreeg tranen in mijn ogen. Nog geen twintig meter voor mij stond een van mijn beste vrienden te roken. Hij had geen zorgen, een baan een blijkbaar een nieuwe vriend. Een steek ging door mijn hart. Ze hadden me niet nodig. Ik beende op Bill af en zag hem schrikken. ‘Wat moet je van me?’ zei hij, vrij arrogant. Jesus, wat een kapsones. ‘Ga Tom maar om een handtekening vragen ’ ging Bill verder. Blijkbaar dacht hij dat ik maar een fannetje was dat een moord zou plegen voor een krabbel. ‘Herken je me dan niet?’ vroeg ik. Bill haalde zijn schouders op en zei: ‘Waarvan zou ik moeten kennen?’ Ik gaf geen antwoord en wierp een blik op de sterrenhemel. Een bodyguard kwam naar buiten. ‘Antwoord graag’ zei Bill, ‘Anders krijg je te maken met meneer de gorilla achter mij.’ Een gemene grijns tekende zijn gezicht. Dit was niet de Bill die ik kende. Of was hij altijd zo tegen fans? ‘Herken je me echt niet meer?’ vroeg ik triest. Hij blies rook uit in mijn gezicht. Bill schudde zijn hoofd en draaide zich om. Hij liep richting het gebouw, duidelijk opgelucht van mij af te zijn. ‘Wacht!’ gilde ik hard. ‘Nog een klein vraagje Kaulitz!’ Bill draaide zich weer om. ‘Ja?’ ‘Wie is jullie nieuwe bassist?’ ‘Georg Listing, we hebben geen nieuwe.’ Bill loog. Blijkbaar mocht niemand weten dat ik weg was. ‘Die nieuwe lijkt anders niet op Georg.’ Ik wees naar de poster op de gevel. ‘Ander kapsel doet wonderen, zou jij ook eens moeten doen. Je ziet er nu uit als een zwerver.’ Ik kookte van binnen. Mijn beste vriend gedroeg zich als een eikel tegen over mij en het feit dat ik ontvoerd was leek er niet zo interessant te zijn voor de fans. Toch wou ik Bill even gedag zeggen en hem een aanwijzing geven voordat ik vertrok. De man stond druk te gebaren. Een pistool was duidelijk zichtbaar in zijn broek, ik kon beter opschieten. Ik gaf Bill een snelle knuffel en liet een ring van mijn vinger in zijn kontzak glijden. ‘Vieze, vuile teringhomo!’ gilde Bill. De gorilla kwam aanrennen om hem te troosten. Wij maakten dat we weg kwamen, pas na vele onmogelijke weggetjes mochten we halt houden. ‘Kut joch!’ tierde de man. ‘We hadden we ontdekt kunnen worden! Toch ben je al lang bij me, dagen gaan snel hé?’ Ik haalde mijn schouders op en hoopte, bad en smeekte dat Bill mijn ring zou herkennen en door zou krijgen dat Georg Listing die vieze, vuile, tering, homoseksuele zwerver was.


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 14 juni 2009 - 18:42:
Vieze, vuile, tering, homoseksuele zwerver Wat een geniaal scheldwoord, haha.