Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » Avatar Story » Avatar Story [18]

Avatar Story

9 okt 2008 - 15:43

336

0

203



Avatar Story [18]

Amariël Pov.

Zuko was net weggelopen en liet jou verward achter. Vond hij dit leuk ofzo? Jou helemaal verward maken>>?

Je stond op en liep verder. Het was ochtend en je kon als je doorliep met de avond de havens behalen. Je liep dus stevig door. Je stak over een boomstam een ravijn over (hoe komt die daar?), je liep hele bossen door en liep over velden en weiden.

Toen je tegen de middag een pauze even inlaste hoorde je een geluid. Je dacht dat het Zuko weer was dus je ging er niet heen met het risico dat je weer neergehaald werd. Je hoorde een gepiep. Je keek om. Daar kwam een kleine, schattige en uitgehongerde puppy aan. Hij zag eruit of hij dagen geen eten had gehad (op het plaatje is hem). Je besloot er maar voor te zorgen. Je kon wel wat gezelschap gebruiken. Je gaf de puppy een stukje wordt dat je van Anadar had gekregen en het arme beestje at hem meteen op. Je besloot hem een naam te geven. Het had geen halsband om dus hij heeft geen baasje.

Jij: Hoe wil je heten, kleintje? Wat dacht je van Vlekkie?

Puppy: *grom*

Jij: Flappie?

Puppy: *blaft afkeurend*

Jij: Phoenix?

Puppy: *blaft blij en gaat rondjes om je heen rennen*

Jij: Haha, oké het is dus Phoenix. Zullen we verder gaan?

Phoenix: *blaft opgewonden*

Je stond op en liep weer verder. Je lachte veel om Phoenix. Hij was zo schattig. Zoals hij over boomwortels struikelde of in gaten in de grond viel. Tegen de avond kwam je bij de havens aan. Je ging aan iemand daar vragen wanneer er een boot vertrekt naar de Zuidpool. Hij zei dat de volgende boot morgenochtend vertrok. Je ging dus in de herberg van de havens één nachtje slapen op voorwaarde dat je daar de afwas zou doen.

Je volgende ochtend kwam er een paard aangereden, een half uur voordat de boot vertrekt. Op dat paard zat een jongen van een jaar of 25 en een meisje stapte af van een jaar of 17.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.