Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » Avatar Story » Avatar Story [19]

Avatar Story

9 okt 2008 - 15:44

203

2

193



Avatar Story [19]

Mila Pov

Nadat je had ontbeten bij het stamhoofd en zijn familie ging je weer op weg naar de Zuidpool. De zoon van het stamhoofd bood zich aan om je het laatste stukje te brengen op zijn paard. Hij heette Artico en zijn paard heette Yar. Je nam het aanbod maar al te graag aan en hij bracht je naar de havens. Daar aangekomen was er haast niemand behalve een meisje met zwart haar en een lieve puppy. Je nam afscheid van Artico en bedankte hem en liep toen naar het meisje toe.

Jij: Hallo wie ben jij?

Meisje: Ik ben Amariël en jij?

Jij: Ik ben Mila. Moet jij ook met deze boot mee naar de Zuidpool?

Amariël: Ja en jij?

Jij: Ik ook. Trouwens wat een schattige puppy. Hoe heet hij en waar vond je hem?

Amariël moest lachen.

Amariël: Hij heet Phoenix en ik vond hem uitgehongerd in het bos gisteren. Sindsdien heeft hij me niet meer verlaten. Wat ga jij eigenlijk doen op de Zuidpool>?

Jij: Ik ga een nichtje van mij opzoeken. Ze heet Katara. En natuurlijk maar idiote neefje Sokka. Jij?

Amariël: Lang verhaal.

De boot kwam eraan. Jullie liepen erheen en gingen aanboord. Op het dek hebben jullie nog veel gepraat en zijn vriendinnen geworden.


Reacties:


XJustAngelX
XJustAngelX zei op 9 okt 2008 - 20:50:
Heb ze allemaal al gelese alleen heb k' alleen hier een reactie geset!

Snell verderr hoor!! Supa!!


devil666
devil666 zei op 9 okt 2008 - 19:05:
verderrr
ze zyn echt heel goed ^^