Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Live your dream. » Fuck die school.

Live your dream.

14 juni 2009 - 18:03

341

2

187



Fuck die school.

"Jij vieze kutemo,flikker toch eens op man en ga dat tokio hotel van je likken.vieze moffen.dood moeten ze,helemaal DOOD".Ik draai me woest om,een traan rolt over m'n wang.Waarom moeten ze mij altijd hebben,omdat ik fan ben van tokio hotel,alleen daarom?Of ligt het gewoon allemaal aan mij,is het allemaal mijn fout,en ben ik een vieze kutemo?Ik zou haast denken van wel."Ben je een beetje émotioneel aan het worden?" vraagt Sanne met de duidelijke nadruk op emo.Ik hoor achter me gelach,niet zomaar gelach maar gemeen gelach,als teken dat ik hier niet thuis hoor,dat ik niks waard ben,dat ik maar beter op kan rotten,weg helemaal weg,niet voor even maar voor altijd.Wat sta ik hier nog,vraag ik mezelf af.Ik veeg m'n tranen weg en ren de school uit,even helemaal weg van al die mensen.




Ik lig op m'n bed,nadenken over alles,maar ook weer over niets.Ik zucht en pak m'n laptop.Ik meld me aan op hyves en msn.Hmmpf niemand online,nouja kan ook niet anders als je bijna geen vrienden hebt en maar 30 contactpersonen hebt waarvan je de helft niet kent.Ik sluit de laptop weer af en ga naar beneden toe."Mam wanneer is het eten klaar?"."Zometeen lieverd".Ik help haar vast met de tafel te dekken,en neem vervolgens vast plaats."Mam,waarom is de tuindeur open als het bijna vriest?"."Dadelijk komt de buurvrouw,dat weet je toch?".Ik knik maar,maar snap eigenlijk nog niet waarom de tuindeur dan openstaat.Na het eten loop ik naar m'n kamer toe,want zin in de buurvrouw heb ik niet.Ik heb het altijd gehaat als er visite kwam,misschien omdat ik me aflsuit voor mensen.Ach ik vind dat nog niet eens zo'n gekke reden als ik denk aan school,heel die mensen bepalen mijn leven.Ze zorgen ervoor dat ik niet meer kan zijn wie ik wil zijn,niet meer kan doen wat ik wil doen,en daar moet verandering in komen.Ik wil altijd al beroemd worden,puur om hun uit te lachen als ze mij straks zien als celeb met veel geld.Nee niet alleen daarom,ook omdat ik iets wil doen in de modewereld.Maar ook.....ook om mijn grote idolen te ontmoeten.

tokio hotel <3


Reacties:


TOMSDICK
TOMSDICK zei op 14 juni 2009 - 17:54:
Jij moet verder


Whipple
Whipple zei op 14 juni 2009 - 17:47:
snel verder!
laat je me weten waarneer de volgende er is?
xx