Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Live your dream. » Flappie.

Live your dream.

14 juni 2009 - 18:03

411

3

176



Flappie.

Ik stap uit m'n bed,nadat ik die klote wekker heb gehoord.Ik ga vandaag dus echt niet naar school hoor.Ach ons mam is toch al werken,dus dan bel ik d'r maar om te zeggen dat ik ziek ben zodat ik geen problemen krijg.Ik loop naar m'n kledingkast en haal er een zwarte hotpants uit met een donkerblauwe gatenpanty,dan pak ik vervolgens een donkerblauw topje en een zwart sjaaltje.Ik loop naar m'n badkamer en stap in de douche.Na het douchen doe ik m'n foundation op en voor de rest wat lipgloss,eyeliner,en mascara.Ik feun m'n zwarte haren en stijl ze daarna.Als ik m'n kleren ook aan heb dan loop ik naar beneden om wat te eten.Ik smeer een witte boterham met pindakaas.Na het eten van m'n boterham drink ik snel wat water en bel ons mam om te zeggen dat ik ziek ben.Nouja zogenaamd dan,fuck school.

Gelukkig trapte mn moeder erin,nouja best logisch ook,dit is pas de 2e keer dit schooljaar dat ik zogenaamd ziek ben.Normaal ben ik wel sterk genoeg om naar school te gaan en probeer ik die kut opmerkingen te negeren,maar het lijkt alsof iedere dag er een stukje hoop weg dwaalt,alsof er iedere dag een stukje vertrouwen in mensen vervaagt.Ik sluit me de laatste tijd steeds meer af voor de mensen.M'n moeder merkte het gisteren al,normaal zou ik gezellig mee hebben gekletst met de buurvrouw maar de laatste tijd sta ik voor geen enkel bezoekje meer open.

Hmm 5 uur,mama belde net dat ze moest overwerken en dat ze dus pas tegen twaalven thuis zou komen,naar buiten kan ik al niet want dan zullen er van die naaierds zijn die bij de directie gaan melden dat ik niet ziek ben,en daar heb ik geen zin in.Ik sta op van m'n bed -ja ik zat op me kamer- en loop naar beneden toe waar onze zithoek staat.Ik wil net gaan zitten of ik hoor een geluid vanuit de tuin.Ik loop naar de tuin toe en zie dat ons konijn bijna wordt afgeslacht door een dikke witte angorakat.Ik ren op de kat af,maar hij blijft koppig zitten."Dus jij wilt het zo spelen?".Ik pak de kat op en trek 'm mee de achtertuin uit richting de garage opweg naar buiten toe."En nu maken dat je weg komt,en weg blí­jft".Ik loop naar de tuin richting mijn konijn."Alles goed maatje?"Ik pak mijn konijn op en loop ermee naar binnen toe.Eindelijk kan ik in de zithoek ploffen en samen met mijn lieve Flappie zit ik tv te kijken.


Reacties:


Beccaa
Beccaa zei op 18 juli 2009 - 0:08:
Mijn hond noemt Flappy ö
Nuja, ik was nog jonger toen 'k de naam koos, sshh ;D


Whipple
Whipple zei op 14 juni 2009 - 18:13:
hihi, =']
Flappie...:'D
snel verder!^^
xx


TOMSDICK
TOMSDICK zei op 14 juni 2009 - 18:08:
Hahahaha omg zo droog. Flappie.