Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Live your dream. » Best mates for life.

Live your dream.

14 juni 2009 - 18:19

255

2

184



Best mates for life.

"AAAAH".Ik voel gekriebel aan m'n neus,en kijk op.Haha het is Flappie maar.Ik kijk op de klok die aangeeft dat het inmiddels half 10 is.Pff ik heb ongeveer 4 uur geslapen ofzo,samen met Flappie.Ik kijk naar mijn beste maatje -en misschien wel enige- en zie dat hij ook wakker is,waarschijnlijk dankzij mijn gegil.Ik pak Flappie op en breng hem naar buiten om in zn kooi te plaatsen.Ik zou eigenlijk een kettinkje moeten laten maken voor Flappie en mij,de ene met 'best mates' en de andere met 'for life'.Ik ben eigen nog steeds best moe en ik heb honger.Ik loop naar de koelkast om te kijken of er nog iets te vreten valt.Alleen nog een kant en klaar maaltijd,nou dan dump ik die wel in de magnetron en ga ik daarna slapen.

Ik heb nu inmiddels 5 keer op de klok gekeken om te kijken over hoe veel minuten mama thuis komt.Sinds dat ik ben gaan slapen en wakker ben geschrokken van gekraak beneden durf ik me niet meer te bewegen."Alsjeblieft laat het snel 12 uur zijn" fluister ik in mezelf.Ik ben altijd bang geweest voor geluiden en in donkere ruimtes,je zal ooit nog wel eens horen waarom.Heel mijn hoofd is inmiddels bezweet en heel mijn handen zijn klam,voor zover ik weet zie ik ook nog lijkwit.Je zou nog denken dat ik echt ziek ben,nouja dat heeft een voordeel want ik was ook niet van plan om morgen naar school te gaan.Ik word uit mijn gedachte gewekt door het geluid van de deur.Ik adem diep uit."Mama is thuis".


Reacties:


Whipple
Whipple zei op 14 juni 2009 - 18:38:
snel verder!^^ <33


TOMSDICK
TOMSDICK zei op 14 juni 2009 - 18:22:
Ik lach me dood. zo droog, oO