Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Live your dream. » Back to school and a new friend.

Live your dream.

14 juni 2009 - 19:28

478

3

153



Back to school and a new friend.

Het is inmiddels 3 dagen geleden dat ik zogenaamd ziek was,en ons mam wilde dat ik vandaag weer terug naar school ga.Of nee geen school,maar een hel.Ik ben net klaar met douchen en sta nu voor m'n kast om er iets uit te pakken.Dit keer maar een gewone lange jeans met een babycakes shirtje.Als ik het aan heb getrokken doe ik m'n make-up op en toupeer mn haren omhoog.Pff die moeten ook weer nodig geverfd worden,want ik krijg uitgroei.

Ik zit in het bushokje te wachten tot de bus komt,achja wat wil je als je een half uur te vroeg in het bushokje zit.Ik word wakkergeschud door iemand die naast me komt zitten.Ik zie een meisje -ik schat haar ongeveer 14 of 15- met lange gebleekte haren en donkere kringen rond haar ogen.Zoals ik haar nu zou omschrijven heeft ze een beetje de zelfde stijl als mij.Volgens mij voelt ze dat ik haar aankijk en ze kijkt me woest aan.Okee zo'n reactie had ik niet verwacht,maar dan verdwijnt haar blik en kijkt ze gerust voor zich uit."Hai ik ben Alex"."Hee Alex,ik ben River".Even valt er een stilte maar dan verbreekt Alex die."Sorry van toen net"."Ach geeft niet joh,ben je nieuw hier?"."Ja mijn vader moest voor zijn werk hierheen".Even krijg ik een brok in mijn keel,haar vader..was de mijne er maar nog.Ze kijkt me aan "Is er iets?".Ik schud van nee,waardoor ze me een verwijtende blik gunt."Pff dan niet".Ik heb nu al door wat voor type het is,ze heeft mensen heel snel door,ach wat boeit het ook,op een of andere mannier vertrouw ik haar wel."Okee sorry,ik leg het je nog wel eens uit,maar vertel verder...op welke school zit je?"."Geeft niet" ze kijkt me even lachend aan."We kennen elkaar net 5 minuten en zeggen nu al 2 keer sorry tegen elkaar,maar goed ik ga naar het sint albertus college,jij?"."Ik ook" zeg ik blij,want ik voel gewoon een klik tussen ons,eindelijk niet meer de enige met een 'aparte' stijl.Ik voel me al stukken beter en samen hebben we een gesprek over interesses en van alles en nog wat.

Inmiddels zijn Alex en ik erachter dat we in dezelfde klas zitten -thankgod- en dat we allebei Tokio Hotel fan zijn,én ik ben erachter dat ze een pretty coole chick is.We zitten nu bij het vak levensbeschouwing en ik krijg een propje naar m'n hoofd gegooid.'eindelijk een emo-maatje gevonden? afzender; RUDY'.Ik kijk even naar Alex en zie dat ze het ook heeft gelezen.Op de achterkant schrijf ik terug 'eindelijk een leven gevonden,of beter gezegt niet,wacht maar af na school vieze lafbek'.Ik gooi het nonchalant tegen Rudy's bolle hoofd aan en Alex krijgt er de slappe lach van."Zo Alex,gelijk de eerste dag niet op gaan zitten letten en ook nog eens gaan lachen?ga je maar melden".Automatisch pak ik mijn spullen ook in en sta op van mijn stoel."Vrienden laat je niet stikken,ik ga met je mee".


Reacties:


Lies
Lies zei op 27 juli 2009 - 23:07:
Verder ! ;D
xx


Beccaa
Beccaa zei op 18 juli 2009 - 0:14:
Verdeeer ö x


TOMSDICK
TOMSDICK zei op 14 juni 2009 - 19:30:
wat mooi.<3