Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » The beginning of JB. » The Beginning of JB *2*

The beginning of JB.

9 okt 2008 - 20:13

248

4

234



The Beginning of JB *2*

>>Kevin pov<<
YES YES YES!! Nick kijkt me raar aan. >waar ben jij zo vrolijk over?< vraagt hij nieuwsgierig. Ik heb mn vogelhuisje af!! Nick kijk naar een stukje hout met een stuk of 30 spijkers en loads of plakband. >Oh.. Uhh hij ziet er heel zeg maar apart uit kev.< Dankje Nick! op dat moment komt Joe binnen met een big smile op zijn gezicht, en waarom ben jij zo vrolijk? vraag ik >Ik heb geregeld dat we een plaat op kunnen nemen jongens!< zegt Joe meer dan blij! WAATT!! >Dat is geweldig Joe!!< zegt Nick. WAT!! meer dan geweldig. zeg ik Ik kan het gewoon NIET geloven! >Ik weet het! het is echt geweldig! ik kan niet wachten< zegt Joe. >Ik had een paar nummers opgestuurd en blijkbaar vonden ze het wel wat.< Pff wauw, maar jongens, welk nummer moeten we doen? vraag ik. Het is stil... >Wat denken jullie van Hold on of SOS?< vraagt Nick. Tsjaa Hold on vind ik al zeg ik het zelf wel erg goed, maar SOS heeft aan de andere kant ook wel weer wat! >Ik vind persoonlijk Hold on het beste denk ik.< zegt Joe. Oke zullen we die maar doen dan? zeg ik blij. Nick loopt zingend naar de keuken >Hold on!! Hold on. Hold on! Hold ohon!!< O zeg Joe, wat vindt je van mijn Birdhouse? Joe lacht >Nog even oefenen broertje!< Ik kijk hem beledigd aan, loop naar de oefenruimte en begin op mijn gitaar te pingelen.


Reacties:


cientjjj
cientjjj zei op 10 okt 2008 - 15:34:
kevin heeft ondertussen echt al een stuk of 400 vogelhuisjes thuis


KabouterFack
KabouterFack zei op 9 okt 2008 - 20:40:
Blijf oefene Sgat, Blijf oefenen.
SnelVerder gaan he.


XJustAngelX
XJustAngelX zei op 9 okt 2008 - 20:38:
Hold on kevin!! You need to practise a bit more !

Snell Verderr gaan hoor!!


Jinn
Jinn zei op 9 okt 2008 - 20:19:
Haha, gwéldig ^^