Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sunshine. » Flashback.

Sunshine.

14 juni 2009 - 20:55

264

1

254



Flashback.

Ik word wakker van een hard gesnurk,ik draai me om en kijk naast me."pff Tom,stommerik".Ik draai me weer om en kijk naar de andere kant van me waar Bill ligt te ronken.Ik prik hem in z'n buik."Hmmmm wat"."Vinger in je kontgat"."Ja lekker,kom maar".Ik draai me weer om en zie Tom grijnzen."Viespeuk!".Ik sta al lachend op,dat komt echt bijna nooit voor,want meestal na zo'n wilde avond heb ik een zware kater en ben ik tot 8 uur s'avonds niet aanspreekbaar."Zo Tom,je hebt een leuk grapje gemaakt,ze is een keertje niet chaggerijnig".Ik kijk Bill vals aan en spring op het matras van hem."Jij stouterik".Net op dat moment komt Simone de kamer binnenlopen."Sorry,maar ik moet hem even martelen".Simone lacht even en loopt dan verder.En dan gebeurt er iets waardoor ik weer even een flashback krijg.
"Tom niet d...".Verder kom ik niet want ik lig al bovenop Bill.Ik kijk in zijn diepbruine ogen,vlinders dwarrelen rond in mijn buik,maar ik zet me snel recht,want Bill mag het nooit te weten komen dat ik stiekem een crush op hem heb,dat zet onze vriendschap alleen maar op het spel.Ik sta snel op en bloos even,en ren daarna de kamer uit.Waarom moet dit gebeuren?Ik heb echt een grote crush op Bill,4 jaar geleden gebeurde het dat Tom me op hem duwde,ik was 11 en Bill net 12.Ik staar voor me uit,ik ben nu 15 en Bill net 16,en voor ik het weet gaat Bill voor goed op tour en zie ik hem niet,ik moet het hem vertellen en snel ook.Al is het maar zodat hij weet hoe ik me voel,al 4 jaar lang.


Reacties:


Whipple
Whipple zei op 14 juni 2009 - 21:39:
hij lijkt me heel leuk!^^
zeg je me waarneer er een nieuwe is? n_n
xx

snel verder!