Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Standalone's & gedichten » FILTH IN THE BEAUTY || Ruki x Uruha || 16+

Standalone's & gedichten

14 juni 2009 - 21:09

601

0

216



FILTH IN THE BEAUTY || Ruki x Uruha || 16+

16+ fanfic over reita en uruha van The GazettE (gosh waarom ben ik de enige die over the Gazette schrijft? T__T)

Het was even stil, maar na een tijdje stond Ruki op uit zijn stoel, en liep richting Uruha. Hij klom zowat bovenop hem, waardoor hij heel erg schrok. "W-wat doe je?" Vroeg Uruha stotterend. Ruki bracht zijn mond vlakbij Uruha's oor, waardoor hij zijn adem in zijn nek voelde tintelen. "Just shut up and kiss me," Fluisterde Ruki, vervolgens drukte hij zijn lippen zachtjes op die van Uruha. Uruha werd rood, en wist even niet wat hij moest doen, maar besloot daarna toch terug te kussen. Uruha sloot zijn ogen, en ze begonnen zachtjes elkaar kusjes te geven op elkaars lippen. Ruki beet op Uruha's onderlip, waardoor Uruha erg opgewonden werd. Samen rolden ze van de bank af, Ruki kwam bovenop Uruha te liggen en kuste hem weer verder. "Nnnhh..." Uruha kreunde zachtjes, waardoor Ruki moest glimlachen. Hij streelde met zijn ijskoude vingertoppen over Uruha's borstkast, en ging met zijn handen even later onder zijn shirtje. De kus was nu een heel stuk dieper, en het leek alsof Uruha er ook helemaal in verdiept was, wat je niet van hem zo verwachten. Beste vrienden, samen in een bandje, en dan dit...? Uruha vond het aan de ene kant opwindend en het voelde heel goed, maar aan de andere kant was hij best bang voor wat er zou gebeuren. Als de anderen er achter zouden komen, wat zouden ze dan zeggen? Zou de band uit elkaar gaan? Zouden ze ons haten? En wat als Ruki ruzie krijgt met mij? Dacht hij, door al die gedachtes vergat hij bijna adem te halen, waardoor Ruki hem met zijn vinger in zijn wang porde om te kijken of hij nog oplette. "Uruha-kun..." hijgde hij, en hij kuste Uruha opgewonden op zijn oor. "Ruki-san... Hou je van me?" Vroeg hij kreunend. Ruki negeerde die vraag en ging verder met hem te plagen door zijn handen zachtjes over zijn tepels te strelen, die gelijk hard werden. "Ruki-san..." Hij opende zijn mond en kreunde, gelijk toen Ruki merkte dat zijn mond open stond kuste hij hem weer op zijn mond en liet zijn tong naar binnnen glijden. Een kreuntje ontsnapte nu ook uit Ruki's mond. De jongens rolden om en weer om. Ruki's handen gingen langzaam omlaag en streelde Uruha over zijn intieme plekjes. Uruha kreunde Ruki's naam. Ruki trok het shirtje van Uruha uit, en Uruha deed hetzelfde bij Ruki. Zachtjes gaf Ruki kusjes op zijn borstkas en buik, waardoor Uruha over zijn lijf rilde. Ruki's tong likte over zijn tepel, en hij beet er zachtjes in. Voorzichting ging hij met zijn tong naar beneden en likte hem net boven de rand van zijn broek, met zijn tanden trok hij het lintje los, en trok langzaam zijn broek uit. Hij ging weer boven Uruha hangen en kuste hem innig op zijn lippen, zijn tong drong weer binnen in zijn mond. "Ruki..." Ruki legde een vinger op zijn lippen, als teken dat hij stil moest zijn. Als ze teveel geluid zouden maken zouden de buren het immers kunnen horen, want ze waren in een flatappartement. Ruki's handen gingen weer naar beneden en streelden over de ronding in zijn boxer, en liet zijn tong een aantal keer over de gladde stof heen glijden. Uruha kreunde het uit van plezier. Ruki trok de boxer met zijn tanden omlaag, en begon zachtjes Uruha's intieme plekjes te likken en te strelen. Precies op het moment dat Uruha overeind wou komen om bovenop Ruki te gaan liggen, ging de deurbel. "Uruha! Ben je er?! Aoi hier, ik vroeg me af of je me misschien een plectrum kan lenen, zou ik binnen kunnen komen?"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.