Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I Amanda Love You...For Ever » Het begin of The End

I Amanda Love You...For Ever

14 juni 2009 - 21:31

248

1

136



Het begin of The End

Hoe kan Ik Amanda Hale die ik die in Florida woont ooit naar het Forks High College. Dat zal ik je uitleggen...

Op een topsnelheid ren ik het bos uit. "Tjeesus Amanda nog 10 minuten te vroeg." Hoor ik Emmet roepen. Brrr vreselijk. Ik ben dan wel de zus van Jasper & Rosalie Hale..ik mag ze niet. Vooral Edward niet Blheg. Ik loop hoog tegen Jesse op. Een ongelofelijke knappe jongen. Hij is een soort Ryan Sheckler. Maar dan met een wenkbrauwpercing. Alleen zelfs Jesse is knapper dan Ryan. Okay ik zei dat ik geen vrienden heb? Nou dat is dus nu veranderd. +1 Ik glimlach. "Wat ben je vroeg vandaag?" "Schaat? Je weet wat ik ben....En ik heb mijn record verbeterd heb met 5 minuten." "Je zou me vanavond bij..." Ik leg m`n vinger op m`n zachte volle lippen. "Jaa tuulyk doe ik dat. Je kunt op me vertrouwen." Jup ik ga hem bijten tot van vampier. Al weet ik wat voor`n schade het kan aanrichten. Ik zie Edward kijken. "Volgens mij is Edward het er niet helemal mee eens."Ik schud m`n hoofd. "Nee ik weet het. Maar ach hij moet het accepteren." "Wat is die Bella lelijke he?" Ik knik. "Misschien had Edward toch wel een beetje gelijk toen hij het uitmaakte." Jesse knikt. "Jaa al vindt ik het wel zielig." Ik schud m`n hoofd. "Jij moet nog een hoop leren." Grinek ik. We lopen uit elkaar. "Ga je hem bijten Amanda?" Ik knik. "Ja moet ik jou ook bijten." Sis ik giftig. "Luister Amanda op een dag...Zul je me smeken te vergeven." Hij haalt z`n wenkbrauw op.


Reacties:


COMPLICATEDx
COMPLICATEDx zei op 25 juni 2009 - 20:12:
verdeeerr