Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path

The only thing I do is bring you at the bad path

15 juni 2009 - 12:25

628

0

175



The only thing I do is bring you at the bad path

The only thing I do is bring you at the bad path

Tja wie ben ik, laat mij me eigen eens even voorstellen. Ik ben dominique ik ben 19 jaar en waar ik woon is iedere dag anders ik heb geen vast huis omdat ik dat niet nodig vind. Nu denken jullie dat ik een zwerver ben of zo…nou nee…ik ben iemand die het leven van een andere kant bekijkt en daarmee bedoel ik alles uitproberen maar dan ook echt alles. Ik hou van het leven en doe dingen zonder er bij na te denken ik heb al heel wat op me geweten en bij ook al vaak opgepakt maar ik lul me er altijd uit en spreek daarna met een politie agentje af en ik ben weer vrij…je wilt niet weten hoe makkelijk zo iets gaat echt geloof me. Ouders tuurlijk heb ik die…maar ja ik ben niks voor niks zo gestoord want me ouders hadden nooit tijd voor mij dus ja ik ben het leven zelf gaan ontdekken. Ik heb altijd geld maakt niet uit of ik het jat of het van mezelf is. Ik heb besloten Deze week naar hamburg te gaan ik had geen zin om een kaartje te kopen is veelste duur dus ben ik gewoon de trein in gestapt als ik ben aangekomen na ik moet wel zeggen een heftig trein ritje…die controleur van de kaartjes was me toch een lekkerding..en makkelijk om te kopen als je begrijpt wat ik bedoel maar in ieder geval ik mocht gratis met de trein van hem nadat ik hem mee had getrokken naar een privé wagonnetje. Langzaam loop ik het stadion af met me tas op me rug. ik heb snel weer eens nieuwe snikers nodig. Ik loop het staion af en het is me toch druk. Damn als of mensen gewoon niet weten wat leven is. Ik loop het plein op en zie van alles. Een grote grijns komt op me gezicht te staan als ik een mooi hotel zie. Wie weet slaap ik daar vannacht wel. ik zal wel eens even gaan kijken wat voor een mensen daar komen. Ik plaats me neer op een bankje en doe me bandana rond me hoofd nog eens goed en kijk naar de ingang van het hotel. Allemaal mensen gaan in maar ook gaan er mensen uit. 1 voor 1 kijk ik ze aan en ontvang soms een glimlach van mannen. Ik speel met me tongpiercing en draai een pluk haar rond me vinger heen. Mijn broek die veel veel veel te groot is doe ik een beetje goed en me vestje die weer strakker zit doe ik ook even goed ik draag soms veels te grote kleding maar hou ook van leggings met jurkjes erop die weer wat aan de korte kant zijn. tja ik ben iemand van het slechte pad. Verveeld kijk ik rond me en pak een blikje cola uit me tas ook weer zoiets grappigs ik had geen klein geld meer dus heb die automaat met een jongen gesloopt en samen hebben we het geld verdeeld dat er in zat en natuurlijk ook de blikjes dat was nog eens dikke lol. Ik zet me lippen aan het blikjes en begin te drinken. Als ik 2 jongens uit het hotel zie komen die me wel aanspreken sta ik op. ik loop langzaam op ze af en 1 van de twee kijkt me al aan. zijn haar is strak ingevlochten maar wel zwart geverfd hij heeft een lippiercing en een oorbel en ook veels te grote kleding hoezo lekkerding. Die anderen gozer..of…nee wacht..toch gozer naja maakt mij niet uit gozer of griet… die er naast staat heeft dreads…damn ook lekker. Ik lach naar de jongen met de vlechtjes die al snel terug lacht. Weetje ik heb een gevoel dat ik vanavond in dit hotel ga slapen....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.