Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path [3]

The only thing I do is bring you at the bad path

15 juni 2009 - 12:25

1018

0

175



The only thing I do is bring you at the bad path [3]

[ En zo makkelijk gaat het allemaal]

vorige keer: ik draai me om en kijk naar de gozer die bill heet. ‘ hoi’ zegt hij. ik lach naar hem. ‘ hallo’ zeg ik lachend. ‘ um..tom ik ben klaar’ zegt hij. ‘ ow….um dominique..welk hotel zit je? Misschien kunnen we een keer afspreken kan ik je de stad laten zien’ zegt tom. ‘ welk hotel ik zit..ik heb geen idee…zie ik vanavond wel’ zeg ik dan. hij kijkt me aan en bill ook. ‘ ik zie jullie vast nog wel een keer’ zeg ik dan. ik sta op en pak me tas op. ‘ peas’ zeg ik terwijl ik 2 vingers opsteek. Ik wandel weg maar blijf al snel staan want mijn oogjes hebben nieuwe snikers gezien die ik wel even gratis wil gaan ophalen

Ik loop de winkel kaulitz future binnen nog nooit van gehoord maar zodra ik binnen ben kan je 2 kanten op. de ene kant is hip-hop achtig en schijnt de naam tommie future te hebben en de anderen kant heet Billie future. Ik besluit de hip-hop kant op te gaan want tja het lijkt mij dat daar de schoenen wel vandaag komen ze zagen er niet echt billie achtig uit laat ik maar zeggen. Als ik aan kom zie ik allemaal kleding. Ik grijns even. ‘ nieuwe shirts zijn ook wel leuk’ zeg ik zacht. ik loop naar de rekken. Ik zie vanuit me ooghoek een jongen mij in de gaten houden. Ik draai me om en lach naar hem. als snel ontvang ik een lach terug. Ik pak een paar leuke shirt en zodra niemand kijkt stop ik 1 shirt in de anderen en doe dat zo een paar keer. Ik loop naar de kleedkamer en ik krijg een nummerbordje met 4 dingen erop. Ik lach en ga naar binnen. Ik doe een shirt aan en loop naar buiten en bekijk mezelf. Ik grijns even als ik de jongen zie kijken. Ik ga weer naar binnen en haal dan 3 shirten uit de anderen. Er zit zo verdomde pieper op..naja..een nagelvijl doet wonderen. Ik stop hem ertussen en al snel zijn de pieper dingen los. Ik kijk het shirt na en voel niks meer. Ik stop hem snel in me tas net zoals de anderen 3 shirts. Ik trek weer een shirt aan een loop naar buiten. Weer schud ik nee. Dan pak ik de anderen 2 en doe die ook aan. ik hang ze weer netjes op. ‘ nee toch niet’ zeg ik dan. de jongen lacht. ‘ ze stonden je leuk hoor’ zegt hij dan. ‘’weet ik’’ denk ik bij mezelf en lach dan. ik loop wat rond in de winkel en zie de schoenen staan. ‘ zou ik die misschien in maat 39 mogen’ vraag ik dan. de jongen knikt en gaat een paar halen. Snel loop ik naar een anderen jongen en vraag ook maat 39. Als de ene jongen komt met maat 39 lach ik naar hem en ga zitten. Ik open me tas en laat heel soepel met vest afglijden zo over de tas heen en snel stop ik de schoenen er ook in. Dan komt de anderen jongen met maat 39 aangelopen. Ik pak ze aan en doe net alsof ik ze pas. Ik loop naar de eerste jongen en geef ze terug. ‘ toch niet helemaal’ zeg k dan. de jongen lacht. Ik draai me eigen om en loop de winkel uit. de piepers gaan niet af. Ik zie die tom naar me kijken….en dan besluit ik maar op rap door te lopen. ‘ heey wacht jij eens even’ hoor ik hem roepen. Ik ren snel de winkel uit door de straat heen. damn die gast van een tom kan rennen zeg. Snel ren ik een straat in…shit doodlopend…had ik naar kunnen gaan. Ik draai me om en zie die tom staan. hij hijgt nogal. ‘ wat moet je?’ zeg ik dan. ‘ open je tas eens dametje’ zegt hij tegen mij. ‘ nee..daar heb jij het recht niet voor’ zeg ik. Tom kijkt me aan en komt op me afgelopen. Hij pakt me tas vast en trekt hem van me af. Ik duw hem weg maar hij is een beetje sterk maar een beetje hoor^^. ‘ geef me tas jij jij…Sukkel’ zeg ik dan. tom kijkt me aan. hij opent me tas en haalt de schoenen en de shirts eruit. Hij kijkt me aan. ‘ en ik maar denken dat jij een mooie griet bent..nou je bent een vieze dief..en jij gaat meekomen’ zegt hij dan. ‘ dat klopt ik ben een dief zo overleef ik en damn wat doe je moeilijk ik ben de winkel al uit je kan me niks maken’ zeg ik terwijl ik dreigend op hem afloop. Hij gaat recht staan. ik loop op hem af ook al is hij heel wat groter als mij ik ga gewoon voor hem staan. ‘ geef hier’ zeg ik dan. ‘ nee’ zegt tom. ik pak de schoen uit zijn hand en grijp me tas weg. Ik stop de schoen er snel weer en tom komt weer op me afgelopen. Ik schiet in de lach en tom kijkt me aan. ik loop op hem af. ‘ wat kan jou het schelen dat ik dit heb…jij hebt misschien het geld ik niet..en toch wil ik trendy zijn’ zeg ik dan. tom kijkt me aan. ik leg me hand op zijn schouder en hij kijkt me diep in me ogen aan. mooi die sukkel heeft dus niet in de gaten dat ik met me hand in zijn zak zit. Ik haal heel rustig zijn portemonnee eruit en pak me tas dan vast. ‘ weetje..normaal zou ik je nu een kopstoop hebben gegeven maar omdat je me laat gaan doe ik het niet’ zeg ik dan. ‘ heey heey…ik laat jou niet gaan’ zegt tom. ‘ wedden van wel’ zeg ik dan. tom schud zijn hoofd. Ik lach en duw hem aan de kant ik spring over hem heen ren naar een muurtje toe en pak die vast en trek me er zo over heen. ‘ bye bye tommie’ zeg ik dan. ik laat me eigen naar achteren vallen en kom goed terecht. Tevreden met me nieuwe kleding en schoenen inclusief een portemonnee loop ik weg hamburg in….


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.