Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path [5]

The only thing I do is bring you at the bad path

15 juni 2009 - 12:24

1145

0

143



The only thing I do is bring you at the bad path [5]

[Alarm?]

vorige keer: Als ik voor een parfum winkel sta loop ik naar binnen. Ik kijk wat rond zoek de camera’s op..en hou iedereen in de gaten. Ik sta voor de make-up. Ik kijk rond me eerst haal ik het pieper ding van de mascara en van de oogpotlood af en snel laat ik het in me mouw glijden. Ik loop naar de parfum…bij de uitgang en als weer even niemand oplet loop ik naar buiten. Ik lach en loop de straat uit als ik word vast gepakt. ‘ jongendame wilt u even mee komen?’ hoor ik een zware mannenstem zeggen

Godver hier zit ik dan op het politie bureau te kijken naar een agent voor me. ‘ BORRING’ zeg ik tegen hem. de agent kijk me aan. ‘ ja sorry dametje maar dat doe jezelf..moet je maar niet jatten’ zegt hij dan. ‘ 1 mijn naam is DOMINIQUE en noem me ook zo en 2 IK HEB NIKS gejat’ zeg ik pissig. ‘ nee nee..zegt de agent. ‘ je hebt me toch..gefolieerd je hebt toch niks gevonden’ zeg ik dan. de agent kijkt me aan. ‘ klopt…’ zegt hij dan. ‘ ja wat doe ik dan nog hier??’ vraag ik. ‘ we hebben een portemonnee gevonden in je tas…en die is niet van jou’ zegt de agent terwijl hij de portemonnee op tafel legt. ‘ ja zo..die is van me vriend’ zeg ik snel. ‘ ow..we hebben de jongen tom kaulitz opgebeld…hij is onderweg’ zegt de agent. Ik zucht…’’KUT’’ en nu goed gedaan dominique. ‘ ja nou en je zult zien dat het gewoon me vriend is’ zeg ik dan. de agent kijkt me aan. ik voel me nog steeds in me jas de mascara en de oogpotlood zitten hoe handig kunnen scheuren wel niet zijn. als ik een deur hoor opengaan en tom zie binnen komen krijg ik het toch wel benauwd. ‘ hier’ hoor ik een agent zeggen. Dan gaat de deur open van mijn hokje waar ik zit. Ik zie tom en kijk hem aan. ik sta op. ‘ heey lieverd…ze blijven me maar vast houden’ zeg ik dan. ik pak tom vast en druk snel een kus op zijn lippen. Tom kijkt me aan en ik hem ook omg wat zal zijn reactie zijn?
pov tom 2dagen eerder
Verveeld loop ik met bill naar buiten. ‘ omg bill waarom moet je perse nu ons huis laten her in richten…ik bedoel wat was er mis??’ vraag ik dan. ‘niks..maar ik had geen zin meer in het oude interieur’ zegt hij dan. ik stap in de auto. ‘ dus blijven verblijven we een paar dagen in een hotel’ zegt bill. Ik zucht. Veel mensen zullen me wel kennen. Ik ben tom kaulitz en ben 21 jaar. We zijn gestopt met Tokio hotel omdat er veelste veel op het spel stond we zouden familie niet meer zien omdat er veel stalkers waren op een gegeven moment en nog meer dingen. Maar omdat bill en ik niet stil willen zitten hebben we een eigen kleding lijn geopend. Ieder verschillend natuurlijk. Bill zijn kleding lijn heet billie future en de mijne tommie future en samen heten we kaulitz future. Het is een groot succes. Onze grootse winkel zit in Hamburg waar ik zelf dan ook erg vaak ben. Ook vanavond ben ik er weer…nadat ik even ben uitgeslapen want bill hield me echt de hele nacht wakker hij was aan het twijfelen welke kleur bank ja je zou toch maar zo in een keer een verkeerde kleur bank hebben-ZUCHT- doordat bill bleef door zeuren heb ik geen oog dichtgedaan. Langzaam rij ik naar het hotel wie bill heeft geregeld. Als we er zijn laat ik meneer alles regelen en zodra ik me kaart heb pak ik hem gelijk en ga door naar me kamer. Ik loop naar binnen en plof gelijk op het bed neer. ‘ MOEE…’ zeg ik verveeld…stomme bill echt he soms word ik zo gek van hem..ik zucht een keer en kijk de kamer rond en voor ik het weet val ik in slaap. ‘ Tom wakker worden…THOMM..’ hoor ik bill zeggen. Ik kijk hem aan. ‘ wat’ zeg ik nogal bot. ‘ we moeten naar de winkel’ zegt hij. ‘ ow…kut ja’ zeg ik. Ik spring gelijk op en loop ff naar de badkamer. Ik doe daar wat dingen en dan loop ik naar bill. ‘ ben klaar hoor broertje’ zeg ik. Bill zucht en samen lopen naar beneden en gaan naar de winkel die niet echt ver lopen is. ‘ zeg bill hoelang moeten we in het hotel blijven?’ vraag ik dan. ‘ niet zo lang…maar 2 weken of zo’ zegt hij. ik stop met lopen en kijk hem aan. ‘ zeg dat je een geintje maakt’ vraag ik…maar weet eigenlijk al het antwoord. ‘ zie je me lachen?”ť vraagt bill. Ik zucht weer eens diep en samen lopen we veder. ‘ ow morgen ga ik even naar deze winkel’ zegt bill terwijl haar naar diesel wijst. Ik maak een ja ja handgebaar en dan lopen we onze winkel in. Het geeft me nog steeds echt een super kick als ik binnen kom gewoon dik tommie future…haha vraag me af wie die naam heeft bedacht…achja..het is wel leuk. Ik loop mijn kant van de winkel in en alle jongens die daar werken kijk me aan. ik zwaai even en al snel zwaaien ze terug. ‘ zo andreas wat heb ik gemist?’ vraag ik dan. ‘ um..we hebben een dikke omzet vandaag gemaakt…er kwamen allemaal jongens binnen en die waren helemaal weg van het ontwerp met die zwarte engelen vleugels…geloof me’ zegt hij. ik lach. ‘ oke…en voor de rest alles goed gegaan?’ vraag ik. Andreas knikt. ‘ mooi’ zeg ik. Ik draai me even om en kijk een beetje rond. Ik loop naar de schoenen en zet er wat recht.’ Wanner komen die nieuwe schoenen die ik ontworpen heb?’ vraag ik. ‘ als het goed is morgen’ zegt andreas. Ik knik en ga weer veder. Aan het einde van de avond als alles is opgeruimt gaan we met zijn alle naar huis. ‘ heey mensen ik zie jullie morgen weer’ zeg ik dan. de jongens lachen en dan gaan we uit elkaar. ‘ en hoe ging het aan jou kant?’ vraag ik aan bill. ‘ oke..weetje…meisjes kopen veel vaker kleding bij mij’ zegt bill. Ik lach. ‘ ja maar je ontwerp ook meer voor meisjes vind ik’ zeg ik. Bill knikt. ‘ achja..’ zegt hij. als we bij het hotel aankomen gaan we naar binnen. ‘ kom je bij mij eten’ vraagt bill. ‘ oke’ zeg ik. Samen gaan we naar zijn kamer en bestellen eten ‘ja hallo…um mag ik 2 super pizza hawaii..en 2 flessen cola..ow en doe ook maar een 4 biertjes…um..dat wa het zet het maar op de rekening’ zeg ik tegen iemand door de telefoon. . ‘ SHITT TOmm…het alarm in de winkel gaat af’ schreeuwt bill naar mij. Ik kijk hem aan..’ JA WAT staan we hier dan nog te staan???’ zeg ik. Snel rennen we de deur uit op weg naar de winkel van bill en mij….


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.