Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path [7]

The only thing I do is bring you at the bad path

15 juni 2009 - 12:25

988

0

188



The only thing I do is bring you at the bad path [7]

What the….

vorige keer: . Ze komt op me afgelopen en kijkt me diep in me ogen aan als ze praktische naast me staat. Ik kijk haar helemaal naar als ze voorbij loopt…’ omg..’ komt er uit me mond. Ik kantel me hoofd en bekijk haar prachtige figuur even goed. ‘ JO aarde aan tom..’ hoor ik bill tetteren in me oor. Ik duw hem iets van me af en loop helemaal verzonken in gedachten het mysterieuze meisje achterna….


Ik kijk naar haar prachtige kontje die ze sierlijk heen en weer beweegt. Haar armen die sierlijk een beetje mee schokken door het lopen haar losse haren die ontsnapt zijn uit haar knot die prachtig over haar schouders heen vallen. Damn die griet is gewoon perfect. Ik zie dat ze gaat zitten op een bankje en bill is al naar binnen. Ik zie ze wat zoeken terwijl ze een peuk in haar mond heeft. Lachend loop ik op haar af. ‘ Moet je vuur?’ vraag ik dan. ze draait om naar me en lacht. Ik geef haar me aansteker en ze steekt hem aan. het is wel een goed idee dus steek ik zelf ook een peuk op. ‘ ik ben tom’ zeg ik terwijl ik me hand uisteekt. ‘ hallo tom ik ben dominique’ zegt ze lachend. Ik lach terug naar haar. die lippen..zijn zi perfect wat zou ik die graag eens willen kussen. Gezonken in verdachten en niet in de gaten dat bill in een keer weer bij ons staat bekijk ik dominique…wat een prachtige naam..maar dat kan bijna ook niet anders want zij is ook zo prachtig. Als ik zie dat ze opstaat en weg wilt gaan hou ik haar even tegen. ‘welk hotel zit je dan kan ik je eens hamburg laten zien als je wil’ zeg ik dan. ‘ um..ik weet nit wel hotel ik zit dat zie ik vanavond wel’ zegt ze lachend. Ze steekt 2 vingers op en loopt dan weg. Ik kijk haar helemaal naar tot ze weg is. ‘ tom’ hoor ik bill zeggen. Ik kijk hem aan. ‘ zij was knap’ zegt hij dan. ik knik naar hem. ‘ zij was echt lekker’ zeg ik. ‘ inderdaad’ zegt bill. Samen lopen we naar onze winkels. Ik ga mijn kant op. ‘ jo tom…’ hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en kijk een van de jongens aan die hier werkt. ‘ hallo rik’ zeg ik dan. ‘ um tom..die griet daar ik vertrouw haar niet helemaal ze heeft al 2 keer om dezelfde schoenen gevraagd en haar tas is in een keer wel heel dik geworden nadat ze binnen is gekomen’ zegt rik. Ik kijk naar het meisje en als ze omdraait zie ik dat het dominique. Ik kijk rik aan en als dominique naar de uitgang loopt kijkt ze me aan. ‘ tom ze heeft schoenen gejat’ hoor ik leon zeggen. Ik kijk naar hem en draai me dan om en zie dominique wegrennen…genoeg reden voor mij om er achteraan te gaan. Ik ren de winkel uit en zie ze rennen. Ik versnel me pas en ren nog sneller. Als snel zie ik dat ze een doodlopende straat in rent. ‘ geef me je tas’ zeg ik dan. boos kijkt ze me aan. ik loop op haar af en trek haar tas uit haar handen en kijk erin…ik zie de schoenen en de shirts. ‘en ik maar denken dat je een mooie griet bent..je bent een vieze dief’ zeg ik. ‘ klopt ik ben een dief zo overleef ik’ zegt ze. Ik kijk haar aan. ze loopt op me af en trekt zo haar tas uit me handen en legt haar hand op me schouder. Ik verstijf even…ik kan even niks doen..het lijkt wel alsof ze me in haar ban heeft..die bruine/zwarte ogen kijken diep in de mijne…ik weet even niet wat ik moet doen. ‘ nou ben weg’ zegt ze dan. ‘ nee jij blijft hier’ zeg ik snel. ‘ nope’ zegt ze en duwt me weg en springt over me heen en en hijst haar eigen op. en weg is ze. Verslagen lig ik op de grond. Damn die griet is lekker…ik sta op en loop naar de winkel de jongens kijken me even aan en ik stap naar bill die me aankijkt. ‘ damn…ze is echt lekker..maar ze is een dief ze heeft spullen bij me gejat’ zeg ik dan. bill kijkt me aan. ‘ zeg eens tom heb jij haar gewoon laten gaan??’ vraagt bill dan. ik kijk hem even aan. ‘ nee’ zeg ik dan. ‘ heel geloofwaardig hoor tom’ zegt bill. Ik kijk hem aan. ‘ kom we gaan naar ons hotel’ zegt bill ik knik en samen lopen we weg. Als we aankomen bij het hotel wil ik me portemonnee pakken..maar ik kan hem niet vinden…ik zweer toch dat ik hem in me broekzak had gedaan…godver…ik ga naar de receptie en vraag een reserve sleutel. Als snel heb ik hem en ren me kamer dan binnen als ik deur open heb gemaakt..ik begin als een gek te zoeken maar zonder resultaat. Ik laat me op bed zakken en val naar achteren..’shit zooi’ zeg ik. Bah…ik sluit me ogen en val dan in slaap. Ik word wakker door de telefoon. Ik neem op. ‘ met tom kaulitz’ zeg ik slaperig. ‘ hallo meneer kaulitz wij hebben hier u vriendin zitten…en zij heeft nogal een probleem ik zou graag willen vragen of u naar het politie bureau kan komen’ hoor ik een man zeggen. ‘geef me haar even aan de telefoon’ zeg ik dan. ‘ sorry ik kan dominique u vriendin niet aan de telefoon geven ze zit ergens anders maar kunt u komen?’hoor ik hem zeggen. ‘ ja ja ik kom’ zeg ik dan. ik ren snel even naar de badkamer en poets me tanden en doe me haar voor zover het kan. Ik ga als een gek naar het politiebureau. Als ik binnen kom staat dominique gelijk op ze heeft nogal een benauwd gezichtje…ze loopt naar me toe en drukt een kus op me lippen‘ heey lieverd’ zegt ze dan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.