Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path [9]

The only thing I do is bring you at the bad path

15 juni 2009 - 12:26

1223

0

162



The only thing I do is bring you at the bad path [9]

I don’t care what they say about you…all I want is you

vorige keer: pov tom
Moe loop ik het hotel binnen. Ik kon de hele dag niet naar denken…dominique die zat echt de hele tijd in me hoofd. Ik deed alles fout..vermoeid kijk ik in me portemonnee…maar kan me keycard niet vinden. Ik loop naar de receptie en vraag er 1. Ik loop weer naar boven en haal hem door de deur heen. als ik de deur open en me kamer inloop zie ik de tv aan. ik loop veder me kamer in en zie dominique in een shirt van mij op bed liggen….




Ik bekijk haar even…haar prachtige benen…haar mooie voeten…damn die griet is echt mooi. ‘ UHm’..ik zie dominique omdraaien en ze kijkt me aan. ‘ heey tom’ zegt ze dan. ik lach even naar haar. ‘ wat doe jij hier?? En waarom heb jij mijn trui aan?’ vraag ik terwijl me ogen over haar heen blijven rollen. ‘ gewoon…’ zegt ze. Ze staat op en loopt naar me toe. ‘ kijk eens aan 550,- euro…die kreeg je nog van me’ zegt ze dan. ik kijk haar even aan. ‘ hoe kom jij hieraan?’ vraag ik terwijl ik iedere beweging van haar volg. ‘ gewoon tom gewoon’ zegt ze. Ze draait haar eigen om en laat haar zelf op bed ploffen. ‘ ik ga even douchen’ zeg ik dan. ze knikt en gaat tv kijken. Ik loop de badkamer in…ik heb er helemaal geen problemen mee dat ze hier is…ik vind het eerlijk gezegd wel fijn en leuk…en zij geeft me een gevoel…damn ze is zo mooi. De water stralen strelen me huid en als ik aan dominique denk word ik gewoon helemaal warm vanbinnen een gevoel dat ik al een lange tijd niet meer heb gevoeld.
pov dominique
Ik lig op bed en kijk naar de televisie…toen tom binnen kwam kreeg ik een gevoel…alsof ik dat vaker wil…achja. Verveeld zap ik veder en blijf hangen op disco stick van lady gaga…ik zing mee en ga op bed staan en dans lekker op me eigen manier mee. Als ik een deur hoor dicht vallen draai ik om naar tom hij staat daar in alleen een boxer..damn..die gast is heet…ik blijf hem even bekijken en stap heel langzaam van het bed af. Tom loopt op me af. Ik kijk hem aan en lach naar hem. oke nu ben ik dus in een keer verlegen. Ik zie tom lachen en duw hem zachtjes. ‘ niet lachen’ zeg ik dan. ‘ je bent schattig als je verlegen bent…en ik heb zo het idee dat het maar heel zelden is dat je verlegen bent of niet’ zegt hij dan. ik kijk hem even aan en knik. Tom pakt heel zachtjes een lok van me haar en stop die achter me oor. Ik kijk hem aan en bijt op me lip. Ik ga dicht tegen hem aan staan. ik voel duizenden vlinders door me buik heen vliegen…maar hoe kan dat nou..ik ben nooit verliefd…tot nu toe dan…want ik word helemaal warm door hem. ik bestuur zijn gezicht en leg me hand op zijn achterhoofd en trek langzaam zijn hoofd naar me toe. Ik leg me lippen op die van hem. ik voel 1 koude plek komt vast door die piercing…ik voel zijn tong tegen me lippen aandrukken en langzaam open ik me mond mijn tong zoekt gelijk die van hem op. ik draai heel rustig rondjes om de zijne terwijl ik zijn nek streel. Zijn handen glijden naar me kont. Deze zoen is geweldig. Als ik tom loslaat kijkt hij me aan. ik lach een beetje ondeugend naar hem en al snel staat er ook een grijns op zijn gezicht. Ik pak hem weer beet en zoen hem zacht. langzaam duwt hij me op bed. Ik trek hem gelijk boven op me…het interesseert me niet of hij me een keer gebruikt zoals er in dat boekje stond…ik wil tom…hij is zo lief knap sexy en ja ik kan het zien en merken ook al ken ik iemand maar 1 dag of praktische bijna niet. Ik haal me lippen weer van de zijne af en kijk hem aan en streel zijn gezicht. ‘ ik heb over je gelezen’ zeg ik dan. tom lacht. ‘ ik hoop wel goede dingen’ zegt hij dan. ik lach naar hem. ‘ hele goede’ zeg ik. Ik zoen tom weer en dan voel ik zijn lippen in me nek..ik sluit me ogen. Als tom begint te zuigen in me nek hou ik het niet meer’ thom…’ kreun ik. Tom kijkt me aan. ik draai hem om zodat ik met mijn gezicht naar de zijne zit. Ik trek heel langzaam zijn shirt uit. ik zie hem kijken naar me borsten. Ik lach en pak langzaam zijn hand en laat ze erover heen glijden. Hij glijd naar achteren en opent me bh…ik kijk hem aan als hij er naar staart. Ik til zijn hoofd op en druk een kus op zijn lippen en dan in zijn nek…ik glijd weer naar boven en zuig zachtjes aan zijn oorlel ‘ omg..dominique’ kreunt tom. ik lach en zoen hem weer op zijn perfecte lippen. Tom draait me om zodat hij boven zit. Ik lach naar hem en langzaam trekt hij me string uit..en ik zijn boxer. Ik streel zijn rug en tom drukt snel weer een kus op me lippen. Hij pakt een condoom en ik pak hem uit zijn hand. Ik grijns en doe hem om bij tom. hij kreunt even als ik zijn Tommie aanraak. Tom komt beter op me liggen en doet me benen wat uit elkaar. En dan komt hij rustig in me. hij stoot heel zachtjes alsof ik breekbaar ben. ‘ kom op tom..laat me eens voelen hoe goed je echt bent’ zeg ik dan. hij grijnst en stoot al snel harder en heviger. Ik kras met me nagels op zijn rug terwijl ik kreun. Ik zoen hem weer. Tom kust me nek en glijd naar beneden waar hij speels in me tepel bijt. een kreun verlaat me mond. Tom gaat sneller en sneller…mijn rug gaat hol staan…ik voel al mijn spieren samen spannen en een geweldig gevoel overspoelt me. ook tom komt klaar. hij gaat uit me en ik kijk hem aan. hij haalt de condoom van zijn Tommie af en maakt er een knoopje in en gooit hem weg. Ik rol tegen hem aan en leg me hoofd op zijn borst. Ik voel hoe tom met zijn handen door me haren heen gaat. Ik kijk hem aan. ‘ jij bent zo anders als al die anderen jongens’ zeg ik dan. tom kijkt me aan. ik druk een kusje op zijn borst. ‘ straks in de auto vroeg ik je wat maar je hebt die vraag niet echt beantwoord…wil je die nu alsjeblieft beantwoorden’ vraagt tom. ik kijk hem even aan. zal ik hem vertellen over me leven…ik voel me zo veilig bij hem..het kan vast geen kwaad. Ik kijk tom aan en zucht. ‘ wil je echt mijn misdaden horen…problemen…bijna verkrachtingen??’ vraag ik dan. ‘ alleen als jij het kan vertellen’ zegt tom. ik kijk hem aan en zucht. ‘ heey als je niet wil dan hoeft het niet’ zegt tom. ‘ ik wil het wel vertellen maar je zult een heel ander beeld van me krijgen’ zeg ik dan. tom kijkt me aan en drukt een kusje op me lippen. ‘ vertel en ik zal luisteren en je niet beoordelen’ zegt tom. ik lach even. Ik neem een diepe zucht en begin…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.