Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path [10]

The only thing I do is bring you at the bad path

15 juni 2009 - 12:26

995

0

163



The only thing I do is bring you at the bad path [10]

The story of my life…

vorige keer: ‘ straks in de auto vroeg ik je wat maar je hebt die vraag niet echt beantwoord…wil je die nu alsjeblieft beantwoorden’ vraagt tom. ik kijk hem even aan. zal ik hem vertellen over me leven…ik voel me zo veilig bij hem..het kan vast geen kwaad. Ik kijk tom aan en zucht. ‘ wil je echt mijn misdaden horen…problemen…bijna verkrachtingen??’ vraag ik dan. ‘ alleen als jij het kan vertellen’ zegt tom. ik kijk hem aan en zucht. ‘ heey als je niet wil dan hoeft het niet’ zegt tom. ‘ ik wil het wel vertellen maar je zult een heel ander beeld van me krijgen’ zeg ik dan. tom kijkt me aan en drukt een kusje op me lippen. ‘ vertel en ik zal luisteren en je niet beoordelen’ zegt tom. ik lach even. Ik neem een diepe zucht en begin…

Ik kijk tom aan. ‘ ik werd geboren…op 26 mei 1989…me oudersd waren blij met mij. Ik werd 1 ze gaven een feestje ik werd 2 ze gaven een feeste ik werd 3 ze gaven een feestje. Toen ik 4 werd gaven ze geen feest ik kreeg alleen een kado en als kind zijnde ben je dan blij. Op me 5 begon het..me ouders keken nog wel naar me om maar ik mocht gewoon tot dik 11 uur buiten spelen ookal was er dan helemaal niemand meer. Ik ging wel naar school en had altijd wallen en was dan ook altijd moe. Van me 6 tot 8ste was ik niet lief als ik niet naar bed wou dan deed ik dat niet..me ouders vonden het wel best en lieten me dan ook al snel alleen..ze gingen naar feesten en kwamen pas de volgende dag thuis. Ik moest dan alleen naar school en tja. Op me 9 zeiden me ouders tegen me dat ze me verjaardag waren vergeten..ik ben toen weggelopen 2 dagen lang en ben zelf weer naar huis gegaan. Op me 10 ging ik de verkeerde kant op. ik kwam bij jongens die 14 jaar waren. Hun rookte en tja als 10 jarige is dat interessant dus al snel begon ik mee te roken. Met me 11 de jaar deed ik niet zoveel alles vond ik op dat moment oke. Toen ik 12 werd ging ik naar de middelbare school ik was het meisje dat rookte..en het kon me niet schelen. Mensen vonden me stoer en wouden graag bij mij in de buurt zijn en dat vond ik helemaal Oke. toen ik 13 werd en naar de 2 ging vond ik uit wat blowen was…al snel werd het iedere dag een jointje. Op me 14 ben ik van schooll getrapt van wegen verzuim en zo. Ik vond het totaal niet erg ik hoefde nu niet te leren kon doen wat ik wou en geen gezeik van leraren. En op me 15 ging het mis. Ik kwam een jongen tegen en ja hij rookte blowde en gebruikte cocaïne je weet wel lijntje snuiven. Ik vond het er super vet uitzien dus ik deed het ook een keer…maar het bleef niet bij 1 keer…ik begon het vaker te doen en tot slot ieder halfuur had ik dat spul nodig. Maar omdat het duur was begon ik spullen te jatten zodat ik het kon door verkopen. Jongens maakte misbruik van me ik jatte spullen voor hun en hun gaven me coke of geld. Ik heb vaak mensen beroof inelkaar geslagen...auto’s in gegooid ramen..ingebroken..ik heb zelf’s 1 keer iemand neergestoken..maar toen had ik coke en wiet gebruikt ik ben toen opgepakt maar kwam er onder uit want ik was nog maar 15 en ik was met 2 jongens die later dus de straf kregen ik heb ze nooit meer gezien en wil ze ook nooit meer zien ook. Toen ik 16. 5 was hebben 5 jongens me verkracht..ik was zo high…ik kon niks doen…ik kon niet bewegen..maar toch voelde ik alles..ze zijn met zijn 5 over me heen gegaan..ik was er kapot van ik voelde me vies en thuis hoefde ik er niet mee aan te komen want me ouders zouden toch hebben gezegd’’ tis je eigen schuld vieze hoer’’ tja van me ouders moest ik het hebben. toen ik dus verkracht werd besloot ik om te stoppen met cocaïne voor het te erg werd…ik ben er dik een anderhalfjaar verslaafd aan geweest en het afkicken was moeilijk. Op me 17e heb ik een abortus gepleegd een man had me verkracht op straat…ik was zwanger van hem en heb het kindje gelijk weg laten halen…ik vond dat zo erg dus viel ik weer terug bij begin af aan…ik ben weer cocaïne gaan gebruiken ik zat er weer aan vast tot me 18e. ik werd wakker in het ziekenhuis..ik wist dat ik te ver was gegaan…en dat het tijd was om weg te gaan bij me ouders…en van iedereen. Ik ben toen 9 weken voor me 19e verjaardag weggegaan en ben nu dus meer als een halfjaar clean…van coke dan…en ja ik jat nog steeds ik moet ook proberen te overleven…ik word nog vaak opgepakt en tja 2 dagen geleden kwam ik jou tegen..en dit was zo’n beetje mijn leven…’ ik kijk naar tom die me aan kijkt. Hij wilt wat zeggen maar ik leg me vinger op zijn mond. ‘ zeg maar niks je blik zegt genoeg’ zeg ik dan. tom blijft me aankijken en pakt me dan vast. ‘ damn meid..’ is het enige dat hij zegt. Ik streel zijn rug. hij geeft me zo’n goed gevoel..maar bij hem blijven kan niet…hij is een jongen die beter verdiend. midden in de nacht word ik wakker. Ik kijk naar tom en stap uit bed. Ik schrijf even briefje voor tom en pak me kleding en trek het aan en ga dan weg uit de kamer van tom. ik loop de trap af naar benenden en ga naar buiten. Ik kijk naar de aansteker van tom die ik mee heb gejat…ik lach en steek een peuk op en loop het nachtleven in hamburg tegemoet……


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.