Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path [11]

The only thing I do is bring you at the bad path

15 juni 2009 - 12:26

1037

0

201



The only thing I do is bring you at the bad path [11]

A girl full whit scars inside of her

vorige keer: Ik streel zijn rug. hij geeft me zo’n goed gevoel..maar bij hem blijven kan niet…hij is een jongen die beter verdiend. midden in de nacht word ik wakker. Ik kijk naar tom en stap uit bed. Ik schrijf even briefje voor tom en pak me kleding en trek het aan en ga dan weg uit de kamer van tom. ik loop de trap af naar beneden en ga naar buiten. Ik kijk naar de aansteker van tom die ik mee heb gejat…ik lach en steek een peuk op en loop het nachtleven in hamburg tegemoet……

Vreemde mensen lopen om me heen maar dat ben ik allemaal al wel gewent. ik ga een nachtclub binnen en ga zitten aan de bar. ‘ wat mag het zijn jongendame’ vraagt een man. ‘ um..iets sterks tequila’ zeg ik dan maar. De man knikt en al snel staat er een glas voor me. ik drink het glas in 2 slokken leeg. Damn..ik wil meer. ‘ mag ik er nog 1?”ť vraag ik dan. de man knikt en geeft me er nog 1 en al snel heb ik er heel wat op en ben dan ook aardig dronken. Lachend met een stel jongens dik in de ochtend loop ik naar buiten. ‘ damn Faith…wil jij een jointje??’ vraagt Michael…een van de jongens. ‘ heb je die dan?’ vraag ik terwijl ik grote ogen opzet en op me lip bijt. ‘ altijd lieverd altijd’ zegt hij. ik loop op hem af en duw hem tegen de muur aan. ‘ mag ik er eentje??”ť vraag ik dan. Michael wijst naar zijn mond. Ik grijns en druk een lange kus op zijn lippen. Micheal geeft me een jointje en ik steek hem gelijk aan. ik hijs eraan en al snel doen de jongens ook mee. Nu zul je wel denk waarom doe je dat nou..ik doe dit om mijn gevoelens naar benden te drukken als ik stoned ben laat maar zeggen dan voel ik geen spanningen…dan heb ik geen rot gevoel zoals ik altijd heb….ik kan dan me problemen vergeten dan ben ik iemand anders en dat geeft me voor even een goed gevoel. Helemaal giechelend loop we door de winkel straten heen en heb niet in de gaten dat we voor de winkel van tom staan. ik kijk in de raam en zie mezelf. Ik zie er niet echt goed uit. je kan zien dat ik stoned ben en ook nog eens half dronken…en dat ik slaap heb…damn…BAD…lachend druk ik een kusje op de raam. De jongens schieten in de lach. ‘ FAITH…KOM EENS HIER”ť zegt tim ook 1 van de jongens. Ik loop op hem af en hij trekt me mee de winkel in. ‘ nee tim ik wil niet naar binnen’ zeg ik dan. ‘aaaa kom op…ik wil je mening over een shirt’ zegt hij. ik lach en kijk hem aan. hij pakt een shirt en trekt die aan voor me neus. “ WOW staat goed’ zeg ik dan. tim lacht en loopt er zo mee de winkel uit. ik vind het nogal erg grappig dus schiet vet hard in de lach. de piepers gaan af en tim rent kei hard weg. Ik lig helemaal in een deuk en wil ook weglopen. ‘ kom jij maar eens even mee jongendame’ hoor ik een zware stem zeggen. Ik draai me om en kijk een bewaker aan..’ damn ik heb niks gedaan’ zeg ik boos. ‘ nee nee…meekomen..’ zegt hij. ik ruk me los en wil weglopen maar de bewaker houd me tegen hij trekt me mee en al snel zit ik in een soort van vierkante kamer. De deur gaat open en tom komt binnen. Ik kijk hem aan. “ HOIII LEkkereding’ zeg ik lachend. Tom kijkt me even aan en gaat naast me zitten. Ik ga gelijk bij hem op schoot zitten. ‘ dag lekkertje en hoe is het met jou??’ vraag ik dan. tom kijkt me raar aan. ‘ wat heb jij gedaan??’ vraagt tom. ‘ niks helemaal niksss’ zeg ik giechelend. Bill komt binnen en ik kijk hem aan. ‘ wie is dat’ vraag ik dan als ik naar bill wijs. ‘ dat weet je wel dat is me bill mijn broer’ zegt tom. ‘ nope dat wist ik niet ben op het moment niet zo helder’ zeg ik. Ik ga van de schoot van tom en begin vage rondjes te draaien. ‘ damn…deze slaapkamer is best wel mooi’ zeg ik dan. ik ga op de tafel liggen. ‘ wat een lekker bed’ zeg ik. ‘ dominique heb je soms genoven of zo??’ vraagt tom. ‘ mmm was het maar waar…ik moest het doen met een jointje’ zeg ik terwijl ik breed naar hem lach. tom zucht en ik rol naar hem toe en druk een klein kusje op zijn lippen. ‘ ik moet weer gaan..hoiiiee..’zeg ik dan. ik wil de deur uitlopen maar tom houd me tegen. ‘ neee jij gaat niet…jij hebt hulp nodig…moet je kijken wat jij allemaal uitspookt’ zegt hij dan. ik kijk hem erg boos aan. ‘ wtf…ik ben 19 jaar ik ben ouder als jou dus je hebt het recht niet om dit te zeggen…ik mag doen wat ik wil…als ik een joint wil roken dan doe ik dat’ zeg ik boos. ‘ nee dominique dat mag je niet moet je kijken zo’n mooi meisje..die haar zelf helemaal kapot maakt…je hebt hulp nodig je weet niet wat je doet… jij had zelf alles kunnen verkomen wat je ooit hebt meegemaakt’ zegt tom. ik kijk hem aan en word dan echt boos…ik kan me niet meer inhouden. ‘ wie denk jij wel niet dat je bent om dit zo tegen mij te zeggen…ik heb je dingen verteld omdat ik dacht dat jij wel een lieve jongen was die me er nooit mee zou confronteren..maar nee…jij bent net zoals al die anderen jongens…ik had het je nooit moeten vertellen…ik voelde me voor de eerste keer sinds een erg lange tijd fijn en wel bij jou…maar dat gevoel is nu helemaal weg…ik ga nu…en jij kunt de fucking boom in Kloot*** ik haat je’ zeg ik schreeuwend naar tom en duw hem dan weg. Ik loop naar buiten en loop naar de groep jongens toe en ga met hun hamburg veder in…en ja alweer met een enorm klote gevoel..dit keer is er weer een klein litteken bij gekomen die niet meer zal helen….


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.