Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path [13]

The only thing I do is bring you at the bad path

15 juni 2009 - 12:27

1211

0

169



The only thing I do is bring you at the bad path [13]

Pleas forget me, pleas leave me do not erver think of me….

vorige keer: Ik word vastgepakt door tim en hij tilt me op en lachend kijkt hem me aan. hij loopt met me in zijn armen naar buiten gevolgd door de jongens. ‘ we hebben het geld nu de rest nog’ zegt hij dan. ik grijns en hij lacht. Ik zie 2 tassen. ‘ hoeveel is het?’ vraag ik dan. ‘ maar 200.000’ zegt micheal. Ik lach. ‘Dominique???’ hoor ik dan. ik draai me om en kijk tom aan. ‘ wtf hebben jullie gedaan??’ zegt tom als hij geld uit de tas ziet steken en de deur nog open ziet staan en een busje ziet aankomen rijden…..

‘ dominique’ zegt tom. ik kijk hem aan. ‘waarom noemt hij je toch steeds dominique??’ vraagt tim. ‘ om daarom..’ zeg ik dan. hij zet me neer op de grond. ‘ wat doe je??? Zeg me alsjeblieft dat je niet aan het doen bent wat ik zit te denken’ zegt tom. ik kijk hem aan. ‘ damn..’ zegt tom. ‘ jo dominique kom we gaan veder’ zegt micheal. Ik knik en draai me om maar tom trekt me terug. Tim kijkt me aan. ‘ ga maar vast kom zo’ zeg ik dan. tim knikt en loopt naar binnen. ‘ wat moet je?’ zeg ik bot. ‘ dominique…straks word je opgepakt…waar ben je toch mee bezig…’ zegt tom. ik kijk hem aan en zucht. ‘ inbreken…zo moeilijk te zien??’ vraag ik en kijk tom aan. ‘jezus dominique..echt he je doet het echt allemaal zelf’ zegt tom dan. boos kijk ik hem aan. ‘ rot nu maar gewoon op uit mijn slechte leven en ga lekker naar jou perfecte leventje en vergeet me’ zeg ik dan. ik draai me weer om maar tom trekt me weer terug. ‘ ik kan je niet vergeten…en dat wil ik ook niet…’ zegt tom. ik kijk hem aan. en zucht. ‘ help me nu..dan praten we straks veder’ zeg ik dan, tom kijkt me aan en ik lach even naar hem en loop naar binnen. Al snel loop ik naar de kamer en koppel de dvd los en til die op. tom komt binnen en de jongens kijken hem boos aan. ik kijk hun aan. en ze gaan veder. Ik leg de dvd in de auto en zie tom aankomen met de plasma tv. Hij legt hem in de auto. ‘ snel wegwezen hier’ zegt micheal. Met zijn alle stappen we in ook tom. ik ga bij hem zitten en we rijden naar een loods waar we al de spullen neer zetten. Als we aankomen stap ik uit. ‘ whoeeee we hebbenn het gedaan’ zegt tim. We beginnen te klappen en te juichen. Micheal lacht en haalt een zak met wit spul het de tas. ‘ dit lag er ook in’ zegt hij dan. de jongens kijken. Micheal loopt naar de tafel en begint lijntjes te maken. Eerst neemt hij een lijntje dan tim en de anderen jongens. Ze kijken mij aan. ‘ nee jongens…ik ben net een halfjaar clean’ zeg ik dan. ‘ aa Faith 1 keer…maar 1…weetje als tom het doet dan moet jij ook’ zegt tim. Ik kijk naar tom en schud me hoofd. ‘ nee’ zeg ik dan. ‘ kom op tom…niet zo schijterig..’ zegt micheal. ‘ micheal hou je bek’ zeg ik dan. tom loopt naar de tafel toe. ‘ nee tom niet doen’ zeg ik dan en pak tom vast en loop met hem naar een kantoor en draai de deur opslot en sluit de lamelle. Ik ga zitten op het bureau en kijk hem aan. ‘ waarom wou je net gaan snuiven’ vraag ik dan. tom kijkt me aan. ‘ voor jou’ zegt hij. ik kijk hem aan. ‘ nee tom…ik ben dit niet waard…jij hoort hier niet thuis…je moet me vergeten…moet je kijken waar ik je in mee sleep…dat is niet goed’ zeg ik dan. tom zucht. ‘ ik kan je niet vergeten…hoe vaak moet ik dat nu zeggen’ zegt tom. ik kijk naar tom die radeloos voor me staat…en ik heb zo het idee dat hij alles zou doen om me bij hem te houden. Ga van het bureau af en til zijn hoofd op en kijk hem diep in zijn ogen aan. ‘ je kan me wel vergeten…dat weet ik gewoon ga opzoek naar een griet die er voor jou kan zijn..die jou leven perfect kan maken zonder een erg verleden’ zeg ik dan. tom streelt over me haar heen. ‘ ik wil dat niet…toen ik je zag gebeurde er wat met mij..je hebt me in je macht…ik heb iedere dag na je gezocht in hamburg…ik wil je gewoon bij je zijn je geeft me zo’n goed gevoel’ zegt hij. ‘ ook toen je met me aan het jatten was’ vraag ik dan. ‘ zelfs toen’ zegt tom. ik streel zijn gezicht. ‘ ik ben jou niet waard jij verdiend beter’ zeg ik dan. tom kijkt me aan en drukt dat zijn lippen op die van mij. Ik zoen hem gewillig terug…stiekem heb ik hier wel van gedroomd en gehoopt dat ik zijn lippen nog een keer zou mogen voelen. Zijn handen glijden naar me kont onze tongen spelen een heftig spelletje. Tom tilt me op en zet me op het bureau neer. Hij komt tussen me benen staan en zoent me nek. Ik trek zijn shirt uit en druk kusjes op zijn borst. Tom trekt mijn shirtje uit en zoent me hals weer. Ik knoop zijn broek open die gelijk tot aan zijn enkels zakt. Tom glijd met zijn handen me rokje in en trekt me string uit. ik grijns naar hem en zoen hem weer. Langzaam rol ik zijn boxer naar beneden. en voel zijn tommie scheuren tegen me been. Ik kijk tom aan. ‘ik heb er geen’ zeg ik dan. ‘ damn ik nu ook niet’ zegt tom. ‘ naja…dan niet’ zeg ik. Tom lacht en dan voel k hem in me komen…hij begint te stoten..en maakt dan me bh open. Hij maseert me borsten en ik kras met me nagels op zijn rug. ik begin ook mee te bewegen en steeds voel ik tom dieper komen..dat een heerlijk gevoel geeft. ‘ harde..’ kreun ik in zijn oor. Tom gaat harder en sneller. Ik zuig aan zijn oorlel en tom gaat nog sneller. Ik voel een geweldig gevoel opkomen en kom klaar. niet lang erna tom ook. hijgend hangt tom over me heen. en ik streel zijn rug. ‘ laten we even gaan liggen’ zeg ik dan. tom knikt we kleden ons aan en gaan liggen op de bank. ‘ als ik straks wakker word…verwacht ik dat je weg bent…dat je weggaat van mij en dat je me vergeet…ik kan niet bij jou leven ik ben anders als jou…ik zal je alleen maar op het slechte pad brengen als je bij me zou blijven…en dat wil ik niet tom…ik wil dat jij een goed leven hebt en niet zoals mij..dus beloof me dat je straks weg gaat’ zeg ik tegen tom. hij kijkt me aan. ‘ nee’ zegt hij eigenwijs. ‘ tom..’ zeg ik dan. hij slaat zijn armen om me heen. ‘ nee’ zegt hij weer. ik kijk hem aan en zucht. ‘ toe tom…als er iets met jou gebeurt zal ik me verwijten…me hele leven doe me dat niet aan’ zeg ik dan. het is even stil en ik kijk tom in zijn ogen aan. ‘ ga maar slapen’ zegt tom. ik knik even en druk nog een kus op zijn mond…waarvan ik denk dat de laatste zal zijn…..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.