Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path [15]

The only thing I do is bring you at the bad path

15 juni 2009 - 12:28

1117

0

201



The only thing I do is bring you at the bad path [15]

I thought she was the one i need it…she was the one who bring collar in my life again

vorige keer: Damn..ik wil tom helemaal niet achter laten…ik wil bij hem zijn…maar dat kan niet. Verslagen loop ik naar de lift. Ik hoop dat alles goed met je komt tom ik blijf je leuk vinden voor altijd ik zucht en stap dan de lift uit op weg naar de loods naar de anderen jongens die in mijn wereld thuis horen

pov tom


Langzaam word ik wakker en kijk om me heen. ik zie bill georg gustav en mama zitten. Ik ga langzaam omhoog zitten. En kijk hun aan. ‘ heey tom’ zeggen georg en gustav. Ik lach even en dan komt mama voor me staan. ze pakt me vast. ‘ wat ben jij toch ook een stomme sukkel’ zegt ze in me oor. Ik aai haar over haar rug. ‘ ook leuk jou te zien mama’ zeg ik dan. ‘ ja tom ik ben erg teleurgesteld…’ zegt ze . ik kijk voor me uit en snap haar volkomen wat ik heb gedaan was ik helemaal niet beetje bij beetje herinner ik me dan alles weer. ‘ hoe kom je erbij om zoiets te doen??’ vraagt mama. ‘ voor dominique’ hoor ik bill zeggen. ‘ ja waar is ze??’ vraag ik. ‘ ow dominique die is er al lang niet meer en of je haar ooit nog tegen komt vraag ik me af’ zegt bill. ‘ hoezo??’ vraag ik ‘ ze heeft tegen de doktors gezegd dat ze je niet kende…toen je hier kwam zat ze even op de stoel…en toen ze mij zag is ze gelijk weggegaan..ze heeft ook gezegd dat ze niks meer met je te maken wilt hebben..ze vond je maar een aanhangsel…ze kon niet doen wat ze wou want jij zat haar dwars dus ze is blij dat ze van je af is’ zegt bill. Mijn mond valt open en kijk bill aan. ‘ nee…dat meen je niet dat heeft ze niet gezegd’ zeg ik. ‘ wel dat heeft ze wel tom….waarom..zie je niet dat ze slecht is…ik bedoel…kijk naar haar ze leeft op de straat ze is verslaafd aan drugs…ze jat…ze brengt jou in gevaar….tom word wakker…je kan niet bij haar zijn…ik snap dat je haar leuk vind want ze is erg knap dat zal ik niet ontkennen maar wat voor een toekomst kan jij met haar hebben? zoek naar een meisje die jou ook wat kan geven dan alleen maar drugs...en gestolen dingen’ zegt bill. Ik zucht en kijk hem aan. hij staat op. ‘ ik weet dat jij je de laatste tijd nogal rot voelt…tokio hotel die in een keer moest stoppen…ik snap je heel goed...maar jij verdiend veel beter dan een griet zoals dominique’ zegt bill. ‘ ze was zo perfect en zo lief voor mij’ zeg ik zacht. ‘ dat kan best welzijn..maar ze is blijkbaar toch niet wie je denkt dat ze is’ zegt bill. ‘ ik haat het leven’ zeg ik dan. ‘ tom…lieve tom..bill heeft me veel verteld jij vind heus nog wel een meisje wie van je houd en wie perfect is dat komt vanzelf’ zegt mama. Ik kijk haar aan en voel mijn ogen waterig worden. ze pakt me vast. ‘ ze was zo perfect’ zeg ik dan. ik hoor de deur open gaan. ‘ heey lieverd’ hoor ik bill zeggen. Ja bill heeft al 2 jaar lang een vriendin ze heet bibi…zij is de perfecte griet voor bill…ik ben erg jaloers geweest in het begin ik wou ook een vriendin en bill heeft er nu al 2 jaar 1. Ik voel me zo hoe moet ik het zeggen…alleen, kansloos..en ik heb zo’n opgegeven gevoel. ‘ heey tom’ zegt bibi. Ik kijk haar aan en lach even. Ze gaat zitten bij bill opschoot. Na een kleine 5 minuten geeft ze bill een kus ik kan het nu even niet hebben. ‘ zouden jullie willen gaan ik wil even alleen zijn’ zeg ik dan. georg en gustav simone bill en bibi kijken me aan. ‘ ga alsjeblieft even weg’ zeg ik dan. Iedereen staat op en loopt zonder wat te zeggen naar buiten. Ik sla de dekens van me af en ga zitten op de bank.
Ik zie een kladblok liggen en een potlood. Ik pak het vast en zie dominique voor me en begin haar langzaam te teken…iedere detail die ik me aan haar kan herinneren. Ik geloof niks van de worden die bill zei…ik heb gewoon zo’n gevoel ook zijn hoofd stond me niet aan ik heb zo’n idee dat hij meer erbij vertelde dan dat er werkelijk was. als ik de deur hoor open gaan zie ik de doktor. ‘ hallo tom hoe gaat het met je? Vraagt hij dan. ‘ wel oke…ik voel me goed’ zeg ik dan. ‘ aa mooi zo…je hebt geluk dat het meisje je heeft gevonden’ zegt de doktor. ‘ gevonden??’ vraag ik dan. ‘ ja ze vertelde dat je op straat lag..ze heeft je gevonden en belde toen een ambulance..je hebt erg geluk gehad’ zegt hij dan. dus toch…’ wanneer mag ik naar huis??”ť vraag ik. ‘ alles gaat goed met je…je kan nu wel mee met je broer hij moet wel goed op je letten’ zegt de doktor. Ik knik. ‘ wat moet je eigenlijk doen als zoiets gebeurd?’ vraag ik dan. ‘ je kan van alles doen als iemand al vaker een overdosis heeft gehad zullen ze er niet zo snel aan onderdoor gaan…als de ogen niet wegdraaien en degene niet begint te trillen kan je het beste een bad met warm water vol laten lopen diegene zoetwater met citroen laten drinken en goed in de gaten houden maar dat raad ik je alleen aan als je het echt zeker weet maar je kan ook altijd naar het ziekenhuis komen’ zegt de doktor. Ik knik. ‘ kleed je eigen maar aan je mag gaan’ zegt hij dan. ik knik en sta op. ik pak me shirt en broek en kleed me aan. de doktor haalt het infuus van me arm. ‘ nadat zei heeft gezegd dat ze me had gevonden…heeft ze toen ruzie gehad met me broer??’ vraag ik dan. ‘ nee niet dat ik weet ik stond wel bij ze je broer beschuldigde haar toen hij net binnen kwam…ze zei dat ze hem vaag vond en liep toen weg..en ik moet zeggen ze keek nogal verdrietig en in de war’ zegt de doktor. Ik kijk hem aan. ‘ dank u wel’ zeg ik als hij klaar is. ‘ graag gedaan..let op de volgende keer tom’. ‘ zal ik doen doktor zal ik doen’. Verdrietig loop ik me kamer uit..en ja ook om dominique maar ook omdat bill heeft gelogen…ik dacht dat hij me het beste gunde. Als ik zie ze staan loop ik naar ze toe. ‘ ik wil naar huis en dan moeten wij eens praten’ zeg ik op een anderen toon als ze van me gewent zijn. bill knikt langzaam en ik loop al naar de uitgang…..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.