Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path [16]

The only thing I do is bring you at the bad path

15 juni 2009 - 12:28

1031

0

144



The only thing I do is bring you at the bad path [16]

Te druk voor je bloed eigen tweelingBROER

[i] vorige keer: Ik kijk hem aan. ‘ dank u wel’ zeg ik als hij klaar is. ‘ graag gedaan..let op de volgende keer tom’. ‘ zal ik doen doktor zal ik doen’. Verdrietig loop ik me kamer uit..en ja ook om dominique maar ook omdat bill heeft gelogen…ik dacht dat hij me het beste gunde. Als ik zie ze staan loop ik naar ze toe. ‘ ik wil naar huis en dan moeten wij eens praten’ zeg ik op een anderen toon als ze van me gewent zijn. bill knikt langzaam en ik loop al naar de uitgang…..

Als ik buiten kom zie ik fotograven staan. ik zwaai heel leuk en loop dan naar de auto toe van bill die voor het ziekenhuis staat geparkeerd. Ik stap in en wacht op bill die al snel naast me zit. Ik werp een blik op de klok 23.30uur. ik zucht even en dan zie ik bill instappen. Ik zeg niet veel tot aan huis. ‘kunnen we al weer binnen?’ vraag ik dan. ‘ ja vanaf vandaag tom’ zegt bill. Ik knik en stap uit en loop naar binnen. Alles is veranderd maar ik vind het wel oke. Ik ga op de bank zitten en bill gaat voor me staan. ‘ en? Ik wil vragen of bibi bij ons wilt in trekken’ zegt bill. ‘ het zal wel bill’ zeg ik dan. bill kijkt me aan. ‘ wat is er met jou??’ vraagt bill. ‘ nee bill wat is er met jou?’ vraag ik. Bill kijkt me niet begrijpend aan. ‘ laat me je 1 ding vragen…zei je de waarheid over dominique dat ze me niet moest en zo?’ vraag ik dan. bill kijkt me aan. ‘ ja hoezo?’ vraagt hij dan. ‘ nou bill…ik dacht dat jij mijn broertje was..die me het beste gunt..maar zo uit je worden te horen ben ik dat niet’ zeg ik boos. Ik sta op en kijk bill aan. ‘ tom wacht nou even…ik ben je broertje..en ja ik gun je het beste daarom loog ik tegen je omdat ik wil dat jij het beste hebt van de wereld…ik wil niet nog een keer zo worden opgebeld door een politieagent die me verteld dat jij een overdosis hebt genomen en in het ziekenhuis ligt…tom je wilt niet weten hoe ik me voelde…ik kwam aan in het ziekenhuis en ja ik werd gelijk boos op die dominique..ik mag haar niet moet je kijken waar ze je in mee sleurt…ik wil jou niet over een paar dagen tegen komen halfdood op de weg…je moet me begrijpen tom..je weet dat ik je het beste gun maar ik gun jou dominique niet’ zegt bill. Ik zucht en kijk bill aan. ‘ jij bent ongelooflijk…je weet dat ik dominique leuk vind er leuk..en ja misschien is ze niet helemaal op het rechte pad…maar daar kan zij ook niks aan doen…ik wil haar helpen zodat ze die dingen allemaal achter wegen laat maar ja..door jou zal ze straks nog wel erger eindigen omdat ik haar niet heb kunnen helpen’ zeg ik dan. ‘ tom kom op…je kan mij niet de schuld geven van wat dat stomme kut allemaal doet…’ zegt bill boos. ‘ Sorry wat zei je bill?? Noemde je haar nu een stomme kut…’ vraag ik pissig. ‘ ja tom ik noemde haar een stomme kut je hoorde me wel…’ zegt bill. Ik kijk hem boos aan. ‘weetje…bill…jij kan van mij apart nu opflikkeren’ zeg ik boos. ‘ hoezo tom…omdat ik je alleen wil helpen??ik ben je broer je tweeling broer ik wil dat jij het beste heb van de wereld ik wil dat jij gelukkig word met een meisje die niet snuift blowt of wat dan ook…ik wil dat jij eens wakker word en inziet wat voor een stomme trien ze eigenlijk is godverdomme tom…Ik was wel degene die je moest komen ophalen in het ziekenhuis hoor…je hebt geluk dat jij er zo vanaf bent gekomen de doktor zei tegen mij dat jij veel geluk hebt gehad je had dood kunnen gaan tom…wat moest ik dan…??’ zegt bill. Ik blijf hem aan kijken en zucht. ‘ ja bill dan was ik er niet meer geweest…en ja het spijt me…maar dominique heeft me er niet tot toe gedwongen ik deed het vrijwillig’ zeg ik dan. ‘ dit meen je niet tom..je deed het zelf?’ vraagt bill. Ik knik. ‘ Jezus tom HOE DOM KUN JE ZIJN’ schreeuwt bill naar me hoofd toe. ‘ sorry hoor dat ik ook eindelijk sinds een lange tijd verliefd ben…en ja het misschien wel op het verkeerde meisje…maar ik was het zat om alleen te zijn..zat om jou en bibi te zien zoenen…zat om alleen in bed te liggen zat van alles…bill…je weet niet hoe vaak ik de afgelopen maanden heb zitten denken hoe het zou zijn als ik dood was… en nee ik wilde niet met jou praten omdat jij het TE DRUK HAD MET BIBI EN HET HER INRICHTEN VAN DIT STOMME KUT HUIS…EN IK VIND HET HARSTIKK LELIJK’ schreeuw ik naar zijn hoofd. Bill kijkt me aan en boos loop ik langs hem. ‘ ja nou als je het dan zo lelijk vind ga je toch lekker weg’ hoor ik bill schreeuwen. ‘ dat is precies wat ik ga doen jij kan fucking hard oprotten met bibi ik hoop dat jullie gelukkig worden en dat jij kan leven zonder broer.. en trouwens je hebt het nog niet eens met me overlegd..zie…je hebt het echt te druk om even naar je broer te luisteren’ zeg ik dan. ik loop naar boven en een tas en smijt kleding en alles erin de rest laat ik wel ophalen. Ik loop met me tas naar benden en loop de woonkamer in ik pak me portemonnee en nog wat spullen en loop naar de gang. ‘ tom wacht’ ik kap de zin van bill af. ‘ doei bill’ zeg ik boos. Bill pakt me vast en kijkt me aan. ‘ sorry’ zegt hij dan. ik blijf hem boos aankijken. Ik wil wat zeggen maar mijn aandacht word getrokken door een soort van plof..gevolgd door iets dat omvalt. Ik kijk naar bill. ‘ dat kwam van buiten’ zegt hij dan. ik draai me om en trek de deur open…ik loop de veranda op mijn hart begint sneller te kloppen…ik begin te trillen…’ nee dit kan niet’ schreeuw ik dan……..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.