Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path [18]

The only thing I do is bring you at the bad path

15 juni 2009 - 12:29

1094

0

191



The only thing I do is bring you at the bad path [18]

Time for a fight Bitches

vorige keer: Ik til dominique op en zet haar neer op de wc. Ze kan al wat rechter blijven zitten. Ik droog haar af en daarna mezelf. Ik pak haar weer vast en loop naar mijn kamer. Ik kleed haar veder uit en trek haar mijn kleding aan. ik leg haar onder de dekens neer en ga achter haar liggen. Ze beweegt helemaal niet..ze is koud..en lijkt totaal van de wereld te zijn….als dit maar goed komt…ik druk langzaam een kusje op haar wang. Ik voel dat ze me hand vast pakt en stevig vasthoud…ow wat ben ik verliefd op die griet…

Ik sla me armen om haar heen en blijf de hele nacht wakker om over dominique te waken. Ik bekijk haar. langzaam gaat haar borst op en neer. Ik streel haar gezichtje en druk zo nu en dan een kus op haar wang.
pov dominique
Ik lig bij tom in de armen. De kracht om me ogen te open heb ik momenteel niet. Ik voel zo nu en dan zijn lippen op mijn wang..wat is hij toch lief. Ik hoor de deur open gaan en dat er iemand op bed gaat zitten. ‘ hoe gaat het?’ hoor ik bill vragen. ‘ wel oke’ zegt tom. ‘ georg en gustav komen morgen’ hoor ik bill zeggen. Het is even stil. ‘ ja nou en’ hoor ik tom zeggen. ‘ waarom vind jij haar zo leuk?’ vraagt bill dan. ‘ omdat ik haar gewoon leuk vind bill..ik heb geen zin om nog met jou hierover te praten..’ zegt tom. ‘ ik ga’ zegt bill. ‘ bill…als jij haar had zien liggen en ik was er niet geweest had je haar dan geholpen??’ vraagt tom. het blijft stil in de kamer. ‘ oke ga nu maar weg je antwoord is duidelijk’ zegt tom. ik hoor bill de deur sluiten en tom buigt zich over me heen. ik open me ogen en kijk hem aan. ‘ heey schoonheid…hoe voel jij je??’ vraagt hij dan. ‘ moe’ zeg ik zacht. ‘ ga maar weer slapen oke’ zegt tom. ik knik en sluit me ogen weer. Naar een lange tijd word ik wakker in het midden van het bed. Ik kijk op de klok die 4 uur in de middag aangeeft. Ik zie tom nergens en ben al snel weer zelf op krachten. Ik sta op en loop nog half wankelend naar de deur. Ik open die en loop de gang op. ik zie niemand maar ik zie een licht branden in een kamer. Ik loop er na toe en kijk door een kiernaar binnen. Ik zie tom zitten op een stoel met een potlood in zijn mond. Ik open de deur en loop naar binnen hij ziet me niet aankomen dus leg ik me handen voor zijn ogen. ‘ boeh’ zeg ik. Tom draait om en trekt me langzaam op schoot. ‘ heey…hoe gaat het?’ vraagt hij gelijk. ‘ wel oke’ zeg ik dan. ‘ je hebt me laten schrikken’ zegt tom. ‘ sorry..’ zeg ik zacht. ‘ het geeft niet ik was optijd’ zegt tom. ik lach naar hem. ‘ hoe wist je wat je moest doen?’ vraag ik dan. ‘ heb er ervaring mee’ zget tom. ik lach naar hem. e kijk hem aan. tom streelt me gezicht en langzaam komt zijn hoofd dichterbij en voel ik zijn lippen op die van mij. Ik dacht dat ik zijn lippen nooit meer zou voelen. Ik sla me armen in zijn nek en zoen hem hevig terug. Al s we een beetje zijn uitgezoend kijk ik naar een groot blad dat voor me ligt. ‘wat is dat?’ vraag ik. ‘ een sneaker..naja..bijna…er moeten nog wat dingen bij maar ik weet niet wat…ik heb zo geen inspi’ zegt tom. ‘ wanneer moet het af zijn??’ vraag ik dan. ‘ over een halfuur’ zegt tom. ik pak een potlood en kijk tom aan. ‘ doe maar’ zegt hij. ik teken nog wat dingen erbij en gum het een en ander uit. als ik klaar ben laat ik tom kijken. ‘ ik geloof dat jij een verborgen talent hebt’ zegt tom. ik schiet in de lach. ‘ nee tom ik ben nutteloos…ik ben iemand die niks kan…het enige waar ik goed in ben is mezelf in problemen werken’ zeg ik. Tom kijkt me aan.’ niet waar’ zegt hij. ik staar naar de tekening. ‘ hier die moet je snel gaan wegbrengen’ zeg ik dan. tom lacht. Hij rolt hem op en stopt hem in een koker. ‘ ik zie je zo weer oke ik ben niet lang weg’ zegt hij. ik lach en knik. Hij drukt een kus op me lippen als ik hem in zijn ogen aan kijk zie ik een glinstering in zijn ogen snel druk ik nog 1 kus op zijn mond en dan gaat hij weg. Ik kijk nog een beetje rond in de kamer en zie dan een map liggen. Ik pak hem voorzichtig op en open hem. er valt gelijk een blaadje uit ik pak hem op en zie een tekening…en nee niet zomaar 1 maar van..tom en mij..we zoenen mekaar..’ wat mooi’ zeg ik zacht. ik lach en kijk veder ik zie nog meer tekeningen van mij en tom..en alleen van mij ik pak er stiekem 1 van tom en mij en leg dan de map terug. Ik loop naar zijn kamer ik stop de tekening in me tas en trek dan me bh aan. ik pak ik me schoenen en loop in het shirt van tom en me de sneakers die ik gejat heb uit zijn winkel naar beneden. ‘ echt ik weet niet wat hij in die drugsverslaafde ziet…ik bedoel ze lag hier bijna dood te gaan he..en tom hielp haar…ik had haar laten liggen’ hoor ik bill zeggen. Ik kijk in de kamer en zie een meisje en nog 2 jongens zitten. ‘ achja..we zullen straks wel met tom praten…hij kan inderdaad niks beginnen met haar…’ zegt een jongen met wat lange bruine haren. ‘ ik snap niet hoe een meisje zo ver kan gaan ik bedoel hallo heeft ze niet een beetje zelf respect??’ zeg het grietje naast bill. ‘ ik vind haar echt zo’n kutwijf..ik kan er niks aan doen als ik haar zie word ik gewoon spontaan pissig op haar’ zegt bill. ‘ jo bill ik wil niet veel zeggen maar je kent haar niet eens...waarom geef je haar geen kans misschien is ze wel heel lief…weet jij veel’ zegt een jongen met blonde haren. ‘ nou gustav ik wil niet dat tom iets met haar krijgt voor we het weten lopen we met haar mee te snuiven. Oke nu is het genoeg ik duw de deur open en kijk die bill aan tijd voor een vette grote ruzie!!!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.