Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The only thing I do is bring you at the bad path » The only thing I do is bring you at the bad path [19]

The only thing I do is bring you at the bad path

15 juni 2009 - 12:29

792

1

180



The only thing I do is bring you at the bad path [19]

Was this the End?

vorige keer: ‘ ik vind haar echt zo’n kutwijf..ik kan er niks aan doen als ik haar zie word ik gewoon spontaan pissig op haar’ zegt bill. ‘ jo bill ik wil niet veel zeggen maar je kent haar niet eens...waarom geef je haar geen kans misschien is ze wel heel lief…weet jij veel’ zegt een jongen met blonde haren. ‘ nou gustav ik wil niet dat tom iets met haar krijgt voor we het weten lopen we met haar mee te snuiven. Oke nu is het genoeg ik duw de deur open en kijk die bill aan tijd voor een vette grote ruzie!!!

‘ Wie denk jij wel niet dat je bent om zo over mij te praten?? Je kent me niet eens…en daarbij als je iets over me zegt doe het dan wel recht in me gezicht…ik hou er niet van als mensen achter me rug om praten want dan vind ik je nogal laf’ zeg ik op een akelige toon. Bill en de anderen jongens en het meisje kijken me aan. ‘ zo die is ook weer bij’ zegt bill. ‘ ja ik ben inderdaad weer bij ja..’ zeg ik bitchie. Bill staat op. ‘ ik wil dat je mijn huis uitgaat….’ Zegt hij dan. ‘ met plezier…want jou rotkop staat me toch niet aan’ zeg ik dan. ik kijk hem aan. Bill kijkt me boos aan. ‘ niet zo kijken krijg je rimpels van..maar ja..jij gaat toch aan de botox..is het niet manwijf’ zeg ik dan. bill loopt dreigend op me af. ‘ wil je me slaan…doe maar…ben toch niet bang voor jou’ zeg ik dan. bill maakt de deur open duwt me naar buiten. ‘ alle homo’s kunnen alleen maar duwen’ zeg ik lachend ‘als ik jou was zou ik maar niet meer terug komen’ zegt bill. ‘ ben benieuwd hoe je het aan tom gaat uitleggen’ zeg ik dan. ‘ ik hoef niks uitteleggen’ zegt bill. ‘ ik ben benieuwd hoe hij gaat regageren tegen jou als jij er weer voor hebt gezorgd dat de liefde van zijn leven op het moment weer weg is dankzij jou’ zeg ik gemeen. Bill kijkt me aan en smijt de deur dicht. Ik draai me om en loop de veranda af. Ik zie tom aankomen rijden. Hij kijkt me aan. hij stapt uit en loopt op me af. ‘ wat ga jij doen?’ vraagt hij dan. ‘ ik ben eruit gezet door je broertje…we kunnen het niet zo goed vinden…dus ja…en die anderen die erbij zaten waren me ookal aan het afkraken…btw je broertje noemde me kutwijf…en word pissig als hij me ziet’ zeg ik dan. tom kijkt me aan. ‘ ow ja…ik moest oprotten bij jou en zo…dus zal ik dat maar doen…he voor hij me neer steekt of zo’ zeg ik dan. tom kijkt me aan. ik zie bill voor het raam staan. ik pak tom vast en druk triomfantelijk mijn lippen op die van hem. ik spring in zijn armen en klem mijn benen om hem heen. ‘ ik zal je missen’ zeg ik zacht. tom kijkt me aan. ‘ jij gaat niet’ zegt hij dan. ‘ ik moet wel’ zeg ik zacht. ‘ nee…ik wil niet dat je gaat’ zegt hij weer. Ik word op de grond gezet. ‘ doei tom’ zeg ik. Ik druk nog 1 keer mijn lippen op die van hem. ik zie bill me aankijken. Ik steek me middelvinger op naar hem terwijl bill met zijn hand een beweging maakt dat ik weg moet gaan. Ik zie tom kijken naar hem. ik haal een ketting uit me tas en laat hem aan bill zien. Zijn ogen worden groot en rent weg. Ik druk snel een kus op de lippen van tom. ‘ doei’ zeg ik dan ik ren weg de straat uit. ik lach. ik loop naar het stadion en kijk wanneer de volgende trein vertrekt naar…berlijn. ‘ shit..pas morgen middag’ zeg ik kwaad. Ik ga zitten…’ ik krijg nog geld van tim..en zo’ ik sta op en ga naar de loods. Ik klop aan en al snel word er open gedaan..het is tim. Ik duw hem naar binnen. ‘ omg dominique waar was je omg je was in een keer weg..’ zegt hij. ‘ ik was bij tom..voor even…die broertje van hem..heeft me het huis uitgezet…de klootzak’ zeg ik dan. tim kijkt me aan en ik ga op de tafel zitten. ‘ hoe gaat het?’ vraagt sander. ‘ wel oke..’ zeg ik dan. ‘ waarom heeft bill je eruit gezet?’ vraagt tim. ‘ omdat ik een junkie..ben volgens hem..en een dief…en al die shit..ik ben te min voor tom..maar dat wist ik zelf ook wel..ik ben niet dom weetje…maar hij is wel mijn eerste grote liefde’ zeg ik zacht. de jongens zijn stil. ‘ en nu??’ vraagt micheal. ‘ ik pak morgen de trein naar berlijn’ zeg ik dan. de jongens blijven even stil. En ik kijk hun aan.
[pov tom]
……………………….


Reacties:


Shakedown
Shakedown zei op 15 juni 2009 - 15:16:
Je moet echt snel snel snel verder gaan!!
Dees is echt een super verhaal. Al vind ik je zinnen niet altijd correct srr

Snel verder!
Xx.