Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Het Moordenaarsgilde » ~De Tempel Van Solomon~

Het Moordenaarsgilde

15 juni 2009 - 21:14

879

3

229



~De Tempel Van Solomon~

Gamers die dit spel spelen, herkennen wel een deel.

"Hoelang zit je al in het gilde?"vroeg ik aan Catherine. " Twee jaar."zei ze duister. Ik dacht na."Was je 12 toen je joinde?!" "Yep.En doe die kap op. Je ziet er anders zo schattig uit. En dat HAAT ik." Met tegenzin trok ik de kap over mijn hoofd. " Wat is jouw verleden eigenlijk?" "Dat intereseert je niet!" zei ze agressief. Ik mompelde "sorry" en we betraden het trainingsruimte. "Waar is Altaïr eigenlijk?" "Hoe moet ik dat weten?!" "Je kan heus wel wat aardiger doen, hoor."zei ik. Ze keek me dreigend aan. " Ik leer je wel wat over dat messie. Het schiet vanzelf uit je houder, waneer je je pols wat uitstrekt. Dus..." Catherine pakte een pop van hooi erbij. "Ongeveer zo." Ze stak het mesje in de keel van de mannequin. " Zorg wel ervoor dat je je vrije hand om zijn mond doet en naar achteren sleurt. En natuurlijk dat je mes hem in de slagader snijdt. Voordoen bij jou?" "Van mij mag je. Ik vermoordt jouw toch als je dat doet." "Kijk, dat is beter. Zo wil ik je dus hebben. Agressief, duister en bloedzoekend...” Er viel een stilte. Je hoorde alleen het geluid van de andere mensen. “Wat ik je net liet zien is trouwens laag profiel. Basis. Later leer je wel hoog profiel. En nu… Je vuist als wapen. Ga het je leren.” Na een tijdje had ik geleerd hoe je iemand moest neerslaan in een gevecht.
We werden opgehaald door Altaïr. “We moeten gaan. Catherine.” Zei hij. Catherine knikte. “Waar gaan jullie naartoe?” vroeg ik. “Je gaat mee, Mareicha.” Zei Altaïr. “ Waarheen?” “Naar de tempel van Solomon. We gaan het Piece of Eden bemachtigen.”zei Catherine. “Hee dat ken ik! Uit deze game!” zei ik enthousiast. Ze keken me raar aan. “Zal ik het vertellen?” “NEE!!!”zei Catherine. “Sorry Catherine!” “Geen ruzie, alsjeblieft.” “Het is dat het je zusje is Altaïr…”beet ze Altaïr toe. “Het is mijn-” begon Altaïr, maar hij maakte zijn zin niet af. “Jij beschermt me toch Allie? Toch?”vroeg ik lief. “Kom mee.”
De tempel. We waren met zijn vijven. Ik, Catherine, Altaïr en nog twee onbekende broeders van het gilde. Een man liep in de grot naar de tempel toe. Altaïr vermoordde hem gelijk met zijn verborgen mes. “Wat doe je nou?!”zei een broeder. “Je overtreedt een regel van de Hashashin!” Altaïr lette er niet op. We liepen de tempel in. Met wat gespring, gesluip en geren kwamen we bij een pleintje, die we van bovenaf zagen. “Robert!”siste Catherine tegen Altaïr. “Blijf boven. Mareicha, ga met me mee. We maken hem af.”zei Altaïr. Catherine keek wat jaloers naar me. Via een trapje kwamen we beneden. Altaïr sprong in hoog profiel op Robert af. Maar Robert stopte Altaïr van het vermoorden. “Zo… Wie hebben we daar. Altaïr…” Al wist ik wat er ging gebeuren riep ik: “Stop! Vermoordt hem alsjeblieft niet!” “En wie is dat?” “Ma-Mareicha…”zei Altaïr. “Met z’n tweeën om mij te stoppen van het artefact?” “Nee.” Catherine en de twee broeders waren ook beneden. Ik werd door een van de soldaten van Robert gegrepen. Ik probeerde me los te wurmen, maar dat lukte niet echt. “ Met zijn vijven, zo, zo. Wedden dat ik jullie allemaal in de pan ga hakken.”zei Robert. Hij duwde Altaïr de kamer uit. Hij pakte me over van een andere soldaat. Hij deed de kap af en haalde zijn hand door mijn haar. Verschrikkelijk. “Mareicha…”siste hij en duwde me dezelfde kant uit als Altaïr. Die was opgestaan en had zijn zwaard getrokken, klaar om te gaan vechten. Maar opeens…
De poort stortte in. Altaïr sprong snel naar achteren. “@!#&*!!!” zei hij. Ik stond op en trok de kap ver over mijn ogen. “Kom, we gaan terug naar Maysaf. Er is heus nog wel een uitweg hier.” Ik hoorde het geluid van zwaarden aan de andere kant van de ingestorte poort. Catherine. Zou ze het wel redden?” “Mareicha?” “Ja, ik kom.”
“Altaïr!”zei Al Mualim. “War zijn de anderen? Waar is het Piece?” “Dood en weg.”zei Altaïr. “Niet allemaal...!” Een hijgende meisjesstem. Catherine. Met haar linkerhand hield ze haar rechterarm vast. Een grote, bloederige vlek daar. Een wond. Een hele erge wond. Bloed. Op haar gezicht, haar uniform. “Catherine!”zei ik blij, ookal was ze zo gemeen tegen me geweest. “Altaïr…Regel….overtreden…alleen gelaten… Robert… Broeder Jericho…Dood…” Ze kon geen hele zinnen meer maken. Arme meid. “Catherine, ga alsjeblieft uitrusten en je arm verbinden!”zei Al Mualim zorgwekkend. Catherine verdween. Ik had medelijden met haar. “Altaïr! Wat hoor ik nou weer!”zei Al Mualim. “Ja. Heb burger gedood. Maar dat alleen laten kwam door een poort. Hij stortte in toen ik wilde gaan vechten!” Al Mualim keek naar me met een is-dat-wel-waar-blik. Ik knikte. “Meester!” Een broeder kwam boven. Met het Piece. Met nog meer bloed. Met een gebroken arm. Nadat Al het artefact had gepakt viel de broeder op de grond. Zou hij dood zijn? Flauwgevallen? “Altaïr. Hoe kon je. Jericho dood. Een burger vermoord. Waarom dood je iedereen die je in de weg zit? Waarom?! Goed voorbeeld voor zo’n beginner. Misschien moet jij ook maar degraderen naar rang 1.” Altaïr bleef uitdrukkingloos. “Mareicha,”zei Al vriendelijk tegen me, “ga naar je eigen kamer of naar Catherine. Ik wil dit onder twee ogen bespreken.” Ik knikte, maakte een klein buiginkje en besloot om naar Catherine te gaan.


Reacties:


AssasinBlade
AssasinBlade zei op 19 jan 2010 - 20:51:
Trwns, niet om bitchy te zijn hoor, [never nooit tegen jouw! ]
Maar het is niet Jericho die dood gaat aan het begin, maar Malik's broer Kadar o3o


SonadowLover
SonadowLover zei op 23 nov 2009 - 18:42:
LOL. ik gaf precies dezelfde reactie als Amby

ALLIE 8D

...Alty breekt gewoon 3 regels van de Creed O_.

En dan ook nog failen om Robert te assassinaten.. sukkel


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 16 juni 2009 - 20:25:
Lol, Allie XD
OH MY GOD!
IK LEEEEEEF XDDDD
lol, dit stukje herken ik wel ;3