Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sunshine. » I can't talk to him.

Sunshine.

15 juni 2009 - 17:46

251

1

218



I can't talk to him.

Ik zit nog steeds op de trap in de gang en begin opeens helemaal gek te worden van m'n gedachtes.Als ik het niet zeg weet hij nooit wat ik voel en zal hij me alleen maar verwijten dat ik zo raar doe de laatste tijd,maar stel dat als ik het wel zeg en hij boos wordt,of in een keer anders naar me gaat kijken dan is de vriendschap ook snel voorbij.Ik schud m'n hoofd en ren de trap op,en ga op Bill's kamer zitten.Op een of andere mannier word ik daar altijd rustig van,maar nu niet.Ik loop naar zijn bureau toe en haal het songtekstenschriftje eruit,zodat ik even alles van me af kan schrijven en misschien heeft hij er nog wel succes van.Ik pak een pen uit de la van het bureau en loop richting het balkon waar een ligstoel staat.Ik ga eriop liggen en begin te schrijven.Na een tijdje heb ik eindelijk een paar regels op papier,ik kijk naar het resultaat en ben er tevreden over,alleen ik hoef er niet tevreden over te zijn.Het gaat om mijn gevoel en niet om de song.Ik begin er coupletten bij te verzinnen en als ik klaar ben loop ik terug de kamer in en leg het schrift en de pen terug op hun plek.Dit moet ik vaker doen denk ik bij mezelf,het werkt echt.Maar nu,ik zal toch een keer naar beneden moeten,maar wat dat betreft ben ik ook echt een lafbek,ik durf de confrontatie niet aan te gaan.Ach dan maar via het balkon...


Reacties:


Whipple
Whipple zei op 15 juni 2009 - 20:26:
snel verder! <33

We Want More!