Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I want you forever with me! » Verven? one'

I want you forever with me!

15 juni 2009 - 19:35

269

0

186



Verven? one'

-

Ik heb me al gedoucht, ik kan niet zeggen dat ik bepaald uit geslapen heb want ik hoorde allemaal rare dingen, dingen die ik niet thuis kan plaatsten.
Brood hoef ik niet ik wil schilderen, ik pak de verfkwast en pak de witte verf, al meteen zit ik onder.
Aan het einde van de middag heb ik m'n hele kamer gedaan alles is wit, 'mooi komt er dan vanuit de gang, pap komt de kamer binnen lopen en pakt dan mijn kwast en de verf 'Nou heb ik hem nodig zegt hij met een knipoog erachteraan.
Al snel heb ik geen idee waar over ik iets op de muur moet schrijven ja ik wil graag een mooie tekst.
Nahja dat doe ik wel in die week als ik naar school ga.
De bel gaat en pap doet open, 'Vast niet voor mij, maar dan gaat de deur, het is Cassie, Hee, ik wou vragen of ik je mee kon helpen, en ja dat kon ze zeker.
Met veel geklets en gelach hebben we uiteindelijk de kamer een beetje ingericht.
Ik vraag of ze verliefd is maar
Dan is het stil Cassie wou iets zeggen maar deed het toch maar niet, ik kijk haar aan dan kijkt ze me aan dat ze iets wil zeggen maar dat ik het van me leven nooit mag door vertellen, Ik ben verliefd ja op een jongen hij is te vreemd maar te mooi om waar te zijn, ik kijk haar aan 'woaw ze gaat verder hij is vreemd hij heeft met bijna niemand contact maar hij is zo uh ja beautiful net toen ze dat zij blooste ze een beetje!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.